Kampanje begynner som regel på en tirsdag, så jeg fikk mail om nåværende sommersalg som avslutter mandag neste uke, så det kan hende at kampanje kommer neste tirsdag. Basert på typisk mønster.
Husk på at når folk ser varsel om at det er postet noe i denne tråden så er det mange som hopper i stolen og gjør seg klar til å booke.
Høres ut som et problem for de som gjør slikt. Eget valg og risiko å sette på e-postvarsling på en tråd med 25 sider
Som vanlig trenger man ikke egentlig å bestille via linken i mailen men kan gå rett til https://www.flysas.com/en/friends/ og skrive inn passordet.
Sølv fikk også denne, så mulig det er en mail til alle medlemmer? Jeg er EBD, og har ennå ikke fått mailen? Merkelig
Var bedre priser tidligere i år på "fredag ettermiddag"-avganger i Plus (i hvert fall fra Tromsø), så synes ikke dette er så altfor bra. Synes også de kunne tatt med Bio-billetter i tilbudet..
8k i plus fra BGO til MIA i november. Gir 13,7k poeng (+ evt gullbonus). Eller 18k i Business, som gir 20k poeng (+ gullbonus). Sikkert vært bedre deals tidligere, men syntes at dette var ganske ok.
Ser 7232 (f.eks. 5/11 - 11/11). Samme reisen var vel priset nede i ca 6300 under allmennkampanje for bare noen uker siden. Synes dette tilbudet høres ut som 'special price for gringo friend'. Eller er prisene på vei oppover igjen nå som de er i ferd med å komme ut av konkursbehandlingen?
Det var billigere til MIA på tidligere kampanje ja. Men når en er reiseleder for 7 pax så var det greit med tilbud igjen - gikk tomt for rabatterte billetter på forrige kampanje
Ikke veldig spennende reisemål, men fant billetter til meget hyggelig priser til Alicante i slutten av august og starten av september. Ca 1100 per pax t/r i GO Smart er rimelige uslåelig priser må jeg si. Første gang jeg mottar dette som vanlig dødelig gullmedlem.