prøvde å finne noen bra priser til IAD, men billigste jeg finner er 4000kr+ per pers i øko som er ganske normalt tilbud? finnes ingen "For You" Priser, men det heter vel kanskje noe annet intercont? Noen som finner noe billig plus eller biz til IAD?
Jeg finner Biz til 13k tur retur i Vinterferien for mitt fylke(15-22.feb). På samme flyvninger koster Plus Smart 25k...
Veldig bra pris. 7500 Nivåpoeng hver vei på CPH-IAD. Og kanskje 700 Nivåpoeng hver vei OSL-CPH? Nesten sølv på en tur.
Kan godt hende at denne kampanjen var ment til venner&familie av ansatte denne gangen. Eller aksjonærene, ikke at det er så mange av de nå lenger...
Hvor mange aksjer har du nå når aksjene er strøket og har 0 verdi? Så vidt jeg vet så finnes det noen få aksjonærer i SAS, den Danske stat, KLM/AF, Castlelake, Lind Invest og pluss noen kreditorer som får aksjer.
Selfølgelig. Svarte uten å tenke meg om. Aksjene er naturligvis nullet ut.Jeg pleide alltid å få e-poster om F&F salg som aksjonær. Forrige uke fikk jeg et brev fra et advokatkontor i Brooklin, Nev York, anngående nullingen av Sas aksjene.
SAS kundeservice sier dette om invitasjonene til F&F og Evening of Conversation: Those two offers were sent out to select members, if you did not receive the emails we can not add you do them. We can not divulge information regarding who was chosen to receive these mails or what the criteria were.
Sparte 400-600 hver vei Bodø-Trondheim til juleferien. Helt OK det. Litt verre å finne gode priser til vinterferien ut fra og hjem til Trondheim. Har sikkert noe med ski-VM å gjøre, for fra Bodø går det an å reise til AMS eller DUS til omtrent 600kr en vei!
Best å ikke poste for mye her, på en måte så kaster jeg sten i ett glasshus når jeg sier, det, men sier det allikevel og det er at jeg har varsel på denne tråden. Så det er OK å poste en kampanje, og til nød ett par kommentarer på om en finner noe bra under kampanjen, men ikke ta av da.