Jeg bestilte SVG-CPH-MXP i begynnelsen av juli FØR kampanjen. Ser at jeg kunne spart ca 350kr pr vei pr pers med F&F. Dvs litt i overkant av 2000kr for 3 pax
Bestilt en tur BOO-BCN, F&F pris 554,- ned og vanlig Go Light til 1331,- opp, betalt med EU261 voucher Også noen enveis OSL-AES til 578,-
Jeg fant en del businessbilletter til Washington og Chicago i april, fra TRD t/r til ca 14k. Det gir 30.000 nivåpoeng (pluss litt for TRD-CPH/vv). Synes det var en god deal.
OSL-LPA t/r i GO Smart for 2 voksne og ett barn til 4323 kr der SAS uten F&F koster 17441 for eksakt samme flyvninger og Norwegian koster 14 423 samme dager må vel sies å være et kupp. Går for den jeg
Da blir det mitt livs første MR over Atlanterhavet. Sprøtt 7874 nok for TOS OSL CPH SFO og retur i pluss om en måneds tid. (godt hjulpet av voucher discount for ikke lenge siden) Siste helg som diamant for denne gang. Hvis jeg ikke har regnet feil får jeg 29600 level og 51800 bonus. Julekalender er bekreftet Så gjenstår det å fylle dagene der borte med noe meningsfylt Den samme reisen koster nå 15531 nok hos SAS
De siste to rundene virker kun å ha gått til ansatte i SAS og deres "friends & family" slik kampanjen tradisjonelt var satt opp.
Har noen her passordet til pågående F&F kampanje? https://www.sas.no/special-offers/vip/ Linken fungerer, så bør være en aktiv kampanje siden store salget sluttet for noen timer siden?
Jeg spurte om det på Diamantsamlingen i Oslo siste høst og ble fortalt at utelatelsen bare hadde tekniske grunner og at det ville bli fikset.