Fine priser til London i vinterferien Siste dag i dag for bestilling, men nettsiden bare snurrer og snurrer etter at jeg har lagt inn personalia… EDIT: funka greit når jeg ikke var innlogget…
Booket en billett BGO-ARN på SAS friends and family og har fått utstedt en ungdomssbillett / youth? Noen som har opplevd lignende? Spørsmålet er om det blir noe greier på BGO
Jeg spurte om det samme for 2 uker siden men ingen respons her inne. Sendte inn em mail og fikk svar en uke senere. Svaret jeg fikk fra sas var ikke 100% så jeg har sent en ny mail for 3 dager siden og understreket av vi IKKE er under 26 og om allt går greit ved gate. Har ikke fått svar på den ennå. Her er kopi av mail med 1ste svar. ------------------------------------------------------- Me : Jeg booket denne under kampanje "Friends & Family",men tror kampanjen var renamed nå i Oktober som "SAS VIP" . Jeg merket tilfeldigvis at bestillingen NÅ at billetten er blitt endret til "SAS Go Light Youth" i mine bestillinger. Kan hende det er slikt det skal være og allt er ok, men logikk kan tyde på at "SAS Go Light Youth" er ungdomsbilletter for de under 26 år. ---------------------------------- Fra sas : Tack för ditt mail. Vi är ledsen om det uppstod oklarheter när du läser ungdomsbiljett men det stämmer att den priskategori som används för denna kampanj tillhör samma kategori som våra ungdomsbiljetter. Har du fler frågor är du välkommen åter.
I siste oppdateringen i SAS appen stod det en melding i changeloggen om at de hadde fikset ett problem der kampanjebilletter ble til Youth billetter, så de er nok klar over problemet i hvert fall.. men det er mange problemer for tiden, og det er lenge siden jeg har hørt om at de har fått fikset noe særlig
Siste oppdateringen var for et annet issue,slik jeg forstod det. Youth billett står også oppført på nettprofilen i mine reiser.
Returbillett fra LHR for et par helger siden, kjøpt på F&F, sto som SAS Go Youth. Mailen gav et tvetydig svar på om det var ungdomsbilletter eller ikke, men på telefon fikk jeg beskjed om at det ikke ville være noe problem og at den var registrert som en normal Go-billett. Ikke noe problem på LHR.