Nei, siden er deaktivert når det ikke er noe kampanje, da refererer den bare til at man må sjekke lavpriskalenderen. Når den er aktiv får man opp en passordbeskyttet nettside.
En prøvelse å orientere seg blant tilbudene akkurat nå. Søkemotoren ble muligens overbelastet. Røde feilmeldinger à la Flights are not available for the specified date/ time specified. Please look into alternate days for flights by selecting other dates. Hele måneder som ikke kan velges på enkelte ruter, men som likevel dukker opp om du går via andre destinasjoner og endrer den i neste steg. "Fra priser" som ikke finnes når du velger datoen.
"Fra priser" som matcher finner jeg typisk først når jeg trykker på "Vis flere flygninger", men de veldig billige turer har typisk en overnatting og da blir et par hundrelapper spart plutselig en ekstrautgift til hotell. Finnes det egentlig en enkel mulighet å kun søke på premium eller business for en hel måned?
Skulle bestille en business tur. Det er ikke mulig å bestille business flex. Har Det vært vanlig før ved F&F? Mange datoer finner de ikke turer, må velge en annen dato. Selv om kalenderen viser priser før jeg går inn i dato (nevnt ovenfor...)
Hele søkemotoren florerer jo av feilmeldinger nå. Mange datoer som ikke kan kombineres. F.eks prøver jeg å søke på billetter mellom BGO-TRD i januar. 17-18 får jeg lov til, men 16-18 er fy fy. Prøver jeg på enkeltbilletter kan jeg bestille, men ikke i kombo. Tar da en utlogging og går inn igjen, samtidig som jeg nullstiller. Da kan jeg plutselig få lov å fly fredagen, men da er det ingen billetter i retur på søndagen. Er jo helt mørkt, selv om det gikk til slutt når jeg hadde endret destinasjoner og datoer noen ganger, for så å gå tilbake.
Ja, helt håpløst. Kan lure på om kampanjen egentlig var klar, eller hvem den var ment for. Et søk på passordet gir ytterst få treff på Google.