Meget mulig, for jeg har ikke sett noen gode tilbud enda. Alt jeg har sett på virker å være normalt (passe dyrt) priset, foreløpig.
Prisene imponerte ikke akkurat. Det kan jo hende at kampanjen først slår inn neste uke. Til dere som fortsatt leter etter passcode: ikke overvurder kreativiteten deres
Navn på flyselskap i forkortet form+to siffer som sier noe om hvor lenge dette flyselskapet har eksistert.
Tror ikke det var meningen at passordet ble gjettet. Om ting funker som tidligere, blir tilgjengeligheten først lastet inn (tidligst) på mandag. Kanskje til og med tirsdag siden det er en pågående kampanje tom i morgen.
Venter i spenning Den pågående kampanjen syntes jeg ikke akkurat hadde noen fantastiske priser, så til dere som har vært litt flinkere til å følge med: Hvordan har prisene på Premium til USA vært på F&F sammenlignet med "vanlige" kampanjer? Leter etter en høvelig MR, men konkluderte med at siste kampanje ikke var bra nok :-(
Nå har det skjedd noe. Til Nice fant jeg billetter med navn SAS for you som var billigere: Jeg søkte også etter Miami i biz i november og fant at noen billetter er satt ned i pris men de har ikke skiftet navn: Selvfølgelig er det ikke nødvendigvis gunstig å overnatte i CPH men det er jo en bare en liten sak når man sparer så mye.
Prisene til Nyc har iallfall økt betraktelig. A-klasse koster nå ca 10000 kr, mot 6700 kr tidligere. Fant samme pris i Juli og Sep så juliprisen er jo i og for seg en god deal. Fant returpris fea icn til osl i p-klasse til ca 8000 kr.
Jeg bare gjetter litt her men vær litt oppmerksom på at dagens priser kan koste mere i morgen da sas har noen pågående kampanje priser som går ut i morgen,og dagens F&F priser er rabatert basert på dagens kampanje pris.