SAS Mastercard Premium (samletråd)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av dkvt, 13. mai 2017.

  1. Skyline

    Skyline Medlem

    Innlegg:
    95
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    8
    Lurer på om SEB trekker årsavgiften på samme tidspunkt eller blir det gjort litt forskjellig her? o_O
     
  2. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,171
    Likes mottatt:
    8,483
    Bonuspoeng:
    183
    Det blir gjort på årsdagen etter du fikk kortet tror jeg?

    I motsatt fall har både jeg og hundre andre på forumet her alle fått den nå på siste regning som kom i går :D

    Til å være ganske ribbet for fordeler utenom FP, er prisen blitt ganske stiv nå med 2300 ish.
     
    Skyline liker dette
  3. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,576
    Likes mottatt:
    24,395
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, prisen begynner å bli høg no. Ein må få seg minst ein langtur i SAS biz i året for å tene inn årsavgifta. Dei risikerer at folk begynner å seie opp kortet og heller bestille det igjen når dei skal til å tinge turar.
     
    Cumulus, tobeornot999 and Skyline like this.
  4. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,485
    Likes mottatt:
    1,424
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg våknet opp til et trekk fra Slovenia av en butikk som ifølge Google selger musikkinstrumenter og sportsutstyr.
    Kortet har kun blitt brukt på nett hos respektable aktører, og direkte på terminal. Det har aldri vært på avveie eller brukt på den måten at du gir kortet fra deg.
    Trekket er kun på 250 kroner, men det ville nok raskt blitt høyere, om jeg ikke sperret kortet.
    I tilfelle dette beror på kortdatabaser på avveie:
    Vær oppmerksom på fremmede transaksjoner og aktiver varsling fra appen, om du ikke har gjort det allerede!
     
    Last edited: 07. sept 2024
  5. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    681
    Likes mottatt:
    639
    Bonuspoeng:
    93
    I går fikk jeg push varsel i appen da kona drog pointearner kortet på Mc Donalds. Har aldri fått varsel på hennes kjøp før, er dette noe nytt :)
     
  6. Preference

    Preference EBG

    Innlegg:
    418
    Likes mottatt:
    567
    Bonuspoeng:
    93
    Det gjelder bare fast food kjeder slik at man kan kontrollere at point earneren ikke blir for feit /s
     
    Teknolai, Flymunda, stekus and 6 others like this.
  7. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,970
    Likes mottatt:
    2,270
    Bonuspoeng:
    113
    Mener det er varslingsinnstillinger i appen slik at en alltid kan få varsel når kort blir brukt, med tanke på å kunne misbruk raskere. Nå klarer jeg plutselig ikke å logge inn i appen for sjekke... :eek:
     
    Skarven liker dette

Del denne siden