Plus er C i europa og C er business. SAS har ingen business (enda) i Europa, så hadde kravet vært business med SAS for å komme inn på LHR hadde ingen kommet inn
Skjønner ikke helt denne lounge finderen til SkyTeam. Hva har jeg tilgang til med Virgin Atlantic biz på YYZ? (Og SkyTeam Elite+ er det vel det heter) Og har man adgang til Clubhouse på LHR ved ankomst med Virgin? Skal videre med SAS.
Hehe, ja den sa ikke så mye. Virgin selv sier KLM Crown Lounge. Erfaring fra IAD i fjor var at selv om jeg egentlig bare skulle ha tilgang til Club House med SAS Biz (iflg lounge finder), så slapp jeg inn på Air France sin lounge også. Sikkert litt lettere å slippe inn på lounger drevet av selskapene fremfor kontraktslounger.
Heisann, kjæresten min flyr fra Brussel (BRU) til OSL i morgen på vanlig SAS go billett. Hun har EB gull og lurer på om hun har tilgang til The Loft loungen eller andre lounger på flyplassen. Nettsiden til SAS skriver at man skal ha tilgang til The Loft, mens nettsiden til Brussel Airport nevner ikke SAS på listen sin over de som har tilgang.
Hadde ikke tilgang i oktober. Jeg fløy SAS, mens kona som fløy LOT hjem for å få de siste 2 flightene på Senator-matchen, hadde tilgang til lounge. Forsøkte å gjeste inn meg, men siden jeg fløy SAS gikk det selvfølgelig ikke...
Flyr AMS til CGK Jakarta i F. Videre domestic - enten med Garuda eller Batik på separat billett. EBG/Skyteam Elite plus. Tviler på at booker business rev med Garuda for 1 times flytur innenriks. Noen med nylig erfaring rundt tilgang på domestic lounge i Jakarta?
Jeg skal fly SFO-CPH i Business snart. Jeg er også SAS Diamond. Er Air France Lounge eneste alternativ på SFO? SAS ser ikke ut til å ha adgang hos Delta ifølge Sky Team Lounge Finder?
Fløy samme rute i mars. Jeg slapp inn hos China Airlines som ligger etasjen over Air France loungen. Air france slipper ikke SAS passasjerer inn før AF flyene har gått. Mener jeg har lest at folk har sluppet inn hos Delta også. Air France er for øvrig den beste loungen. Du slipper ikke inn hos Virgin.
Jeg var der i mars, først hos Delta og deretter Air France når det åpnet. Hun i Delta var litt usikker, men slapp meg inn- Merk at AF helst ikke vil ha deg der før AF flighten har dratt og de har fått ryddet.
Har også positiv erfaring hos Delta (men på ORD), virker som de generelle SKE+ eller billett i C på long-haul reglene ofte trumfer "SAS er ikke på listen" på rene SkyTeam lounger (ikke kontrakt). Om noen skal fly fra Chicago anbefaler jeg forøvrig denne loungen på det sterkeste kontra SAS' egen, det er virkelig natt og dag.
Jeg skal fly YYZ-CPH med SAS Biz fra Terminal 1. Det ser ikke ut til at det er noen Sky Team lounge i T1. Kan jeg bruke ST loungene i T3 og komme meg til T1 eller bør jeg bruke Lounge Key på Plaza Premium loungen i T1?
Det må være KLM Crown på T3 du mener da. Finnes ingen ren Air France lounge på YYZ som Google har hørt om. Den kommer vi helt sikkert inn på. Men da må jeg gjennom security og passkontroll på vei til T1 etter å ha vært i loungen.