Flyr LH First fra Frankfurt til Delhi, og SQ Business videre til Singapore. Hva er beste lounge i Delhi? Får jeg tilgang til Air India first class lounge? Er EBD.
Har aldri vært noe problem for meg hvert fall. Men reiser dere Plus har dere uansett tilgang til Gold Track (dette fordi Plus regnes som Biz i Europa så dere vil få en C på bordingkortet).
Flyr SAS PLUS fra Chicago. Her jeg tilgang til United Polaris? Er EBG men det gir ikke tilgang. Men står at passengers traveling nonstop longhaul in a Star Alliance premium cabin out of Chicago the same day get access. Gjelder det også Plus? Er ikke klar for 4.5 timer i bøttekottet til SAS. Mvh Ben
Premiumkabiner er Business og First, så du vil ikke få tilgang til Polaris-loungen. https://www.united.com/web/en-US/content/travel/airport/lounge/access.aspx
Legg merke til at denne ikke alltid stemmer... + At SAS Plus intra europa går som C (business). Ergo får man tilgang til *A Lounger fordi man flyr «Biz/aka SAS Plus).
Business passasjerer og *G har adgang til lounge på MIA. Intra-Europa blir SAS Plus regnet som Business-kabin, ikke interkontinentalt..
Men viktig å presisere. Plus får lounge interkontinentalt der SAS har egen lounge, som på EWR og ORD.
Rute: CPH-OSL-TRD Selskap: SAS Kabin: Go Program: Eurobonus Sølv Har ramlet litt av dette reglementet vedrørende Sølv sine fordeler, men: 1) Sølv har jo lounge i perioden 09.07-19.08 og man kan gjeste inn noen så lenge vedkommende er på samme flight. Regner da med at dette gjelder samme flight og at man ikke trenger å være på samme booking? 2) Adgang til Fast Track gjelder i samme periode som over, men reglene sier ingenting om gjest. Noen som har erfaring med å gjeste noen gjennom FT som sølv? Linken til fullstendige vilkår og betingelser på SAS sine sider er jo selvsagt død som en sild
skal reise utenlands med en kamerat i morgen. han har ikke anledning til å møte på flyplassen før litt før avgang. Det viser seg at en kollega skal reise innenlands litt før flyet mitt går. Jeg kommer til å ha ganske god tid på osl. alle flyr sas og jeg er EBG. Spørsmålet mitt er om jeg kan gjeste inn kollegaen min i innenriksloungen for å henge litt sammen frem til kollegaen må gå til gate, for så møte kameraten min og så gjeste han inn på gull-loungen på utenriks? vi skal via cph, så kjipt hvis det er en form for sperre sånn at jeg ikke får han med inn i loungene på utenriks og cph jeg allerede gjestet en annen inn på innenriksloungen. noen som har prøvd, gjort, vet?
Ikke verre enn at besøk på lounge nr 2 (utland) gav rødt lys på (neste) gjest. Dette ble ordnet av personell. Samme problem oppstod på vei inn til gull-lounge. Tilbake til de såkalte dragene (som var alt annet enn) og inn gikk vi Til info hadde gjest nr. 1 på innenriks allerede boardet og tatt av når vi gikk inn på utland
Jeg lander i ICN med LH F og har 23t stopover. Skal videre med TG C til HKG. Har jeg da tilgang til OZ F-lounge på morgene med avreise mtp gjennomgående F-billett?