Statusrapport: Jeg fløy i forrige uke gjennom Singapore med Økonomi-klasse og Gullkort og jeg må bare si: KrisFlyer Gold Lounge suger. Jeg har ikke stor erfaring med lounger rundt omkring i verden, men gud bedre så ræva dette var. Dårlig mat, dårlig drikketilbud, dårlig plass, møkkete og bråkete. Wifi var tregere enn flyplassens eget nett og de ansatte som gikk rundt der var sure og grinete. Vil kanskje oppsummere denne loungen som 2/10. De får 2 poeng fordi det faktisk var drikke og en ledig stol.
Hei! Skal fly SAS business fra SFO til CPH om et par dager. Har dermed tilgang til United Polaris-loungen, hvis jeg har forstått det rett? Noen av dere som har vært der tidligere, og har noen anbefalinger? Verdt å bruke litt tid der? Noe spesielt man burde bestille? Sjekket ut den gamle United Global First loungen sist jeg var i SFO, og synes den var bra. Er den nye Polaris-loungen mye bedre? K.
Jeg var litt for tidlig ute med mine turer til SFO og mistet muligheten til United Polaris. Så jeg baserer meg på video/ rapport. Hadde jeg vært deg hadde jeg satt av nok tid til et måltid i restaurantdelen og ellers litt tid til å oppleve. Det ser ut til å være en solid oppgradering fra gamle Global Frist.
Det er rapportert fra loungen her på forumet med god karakter. Jeg ville absolutt stukket innom, hvis jeg var på de kanter.
Jeg fant ikke den generelle tråden ang. spørsmål rundt lounge-tilgang. Denne må gjerne flyttes inn i den tråden hvis ønskelig. Flyr fire stykker med SAS fra EWR til CPH. To i Business og to i Plus. Har de i Plus tilgang på noen lounger på EWR?
Fra SFO? Kan jeg faktisk ikke huske å ha lest.. Har vært på ORD, Polaris er veldig mye bedre enn de vanlige klassiske loungene til UA..
Ingenting å hente med EBG. Du har tilgang med PP. https://www.prioritypass.com/en/lounges/united-kingdom/london-gatwick
4 stk. i Plus TRF - BGO t/r. Bestilt hos SAS, flys med WF. Har vi tilgang på lounge på BGO? (er vel fortsatt ingen lounge på TRF?)
Skal fly OSL - EWR - SIN - BNE på torsdag i C, så har loungetilgang der - men kan jeg ta med en venn inn på lounge også på de andre flyplassene nevnt her? Med sas gull.
Nåken som har erfaring med loungene i Mumbai og Delhi ? Verdt å legge inn ekstra tid eller minst mulig ?
De snakket om jeg de jobbet med lounge i AMS når de åpnet *A lounge på FCO. Det er uansett på tide! Lounge-situasjonen på AMS er begredelig for alle *A. Får håpe den både blir for Schengen og non-Schengen.
https://www.vcktravel.nl/en/news-en/star-alliance-opens-its-own-lounge-at-schiphol Ser ut til å bli ein Schengen-lounge