Har dessverre ikke lest hele tråden. Har en lounge tilgang (gullkort) hos SAS dersom en bestiller billige SAS billetter gjennom Ticket/Gotogate osv.?
Haha.. er på CDG nå. SAS sin skranke er stengt og det er ikke mulig å droppe bagasje. Tenkte jeg i mellomtiden skulle spørre personalet i LH sin skranke om de visste hvor *A loungen befant seg. Fikk da til svar at vi jobber for LH og har ikke noe med *A å gjøre.. Edit: Kan informere om at CDG er en god møkkaføyplass. Null Fasttrack. Null *A-Lounge. Det er ikke lenger mulig å passere passkontrollen for deretter og gå ut igjen.
Vi har noen timer på Malpensa (T1) i morgen. Jeg flyr SK Plus med EBG. Mine to kompanjonger flyr Go uten status. Er det noen ok *A-lounger der jeg kan ta med en kompanjong og vi kan betale inn den tredje?
Ta med Marianne inn til Lufthansa fyrst. Så tar du skjermbilde av boardingkortet på telefonen og sender til Indigo. Så kan han gå inn 20 min etter? (Usikker på om du kan betale deg inn der) Der er ein PP-lounge, men der har eg ikkje vore.
Takk for tips. Vi får ta en runde på etikken før vi gjennomfører. Du er sikker på at det rent teknisk er uproblematisk?
Eg har alltid hatt inntrykk av at Indigo er ein litt tvilsom type... Reint teknisk så spør dei som regel etter boardingkort, og då er det vel ein stor mulighet for å bli huka når ein juksar. For min del hadde eg nok spurt om det er mulig å betale seg inn, og om ikkje gått for Priority Pass.
Trivelig sted Avlangt lokale med div lenestoler/sofagrupper/spise/arbeidsbord, passe kjølig (20-21C). 2 disker med bra varm og kald mat (pasta/pizza/suppe/kjøtt/ost mm), kjølevegg med cola, peroni, vann ++. Betjent bar med vin/drinker/kaffe. Romslige og rene toaletter, men noe overivrig autoflush som satte i gang før man var ferdig...
Bifalles. Senator lounge i Hamburg er flott, med en fantastisk balkong hvor du kan nyte lukten av Jet-A1 mens du drikker gratis hveteøl. Fikk bare 30 minutter der dessverre. Fikk med meg et flott bilde av CRJ-900 i solnedgang fra tarmacen og som kanskje flere vil sette pris på.
Er det fremdeles bare den totalt skrekkelige Aspire-loungen som gjelder når man reiser med SAS fra AMS? Jeg mener å ha hørt noe om en Star Alliance-lounge der, men kanskje jeg bare har drømt.
https://www.staralliance.com/en/news-article?newsArticleId=LOUNGE-FCO-PRESS&groupId=20184 In order to further enhance its offer, Star Alliance is developing a new lounge in Amsterdam. Set to open in early 2019, it will feature its own unique design and include many contemporary Dutch design icons.
Det kan du trygt si. Jeg tok turen innom der for syns skyld på fredag, og i det minste har de nå begynt å konsekvent avvise Priority Pass-gjester i rushtidene slik at den ikke var så stappfull. Men utvalget er så dårlig, og loungen generelt så skitten, at jeg heller trakk ut til den overbefolkede terminalen for å i det minste få tak i noe å spise.