Det korte svaret er nei! Enkelte har alikevel klart å snakke seg inn i slike situasjoner. Jeg ankom CDG med Thai F og fløy videre med SAS Pluss, *A loungen der sendte meg til vanlig loung selvom jeg spurte pent om jeg kunne gå i First loungen siden jeg ankom med First.
Jeg forsøkte å få med begge ungene inn på LH loungen i London for en tid tilbake, det gikk heller dårlig. Damen var fast bestemt: Kun 1 gjest med *AG
De har nok ikke track på hvem som gjester hvem, og hvor lenge vedkommende er i loungen. My 2 cent; går du ut og inn igjen, så kan du gjeste inn et nytt kobbel med folk
Nope. TXL er en drittflyplass. Sikkerhetskontrollen er etter loungen. Jeg ville beregnet å være på plass ca 1 time før avgang. 30 minutter i loungen og så labbe til sikkerhetskontrollen.
Jeg kastet meg på tilbudet(?) fra TAP tidligere i år med OSL-LIS-NYC for ca. 10k i Business Ser at TAP har avtale med OSL Lounge, hvorfor? Blir første gang jeg får testet OSL Lounge, men stusset litt over at TAP har en avtale her Alle business passasjerer med TAP har vel uansett tilgang til SAS sin lounge?
Hei, til sommeren skal jeg fly til LAX med familien via Heathrow. Har EBG. Vi flyr til London med SAS, og videre til LAX med Virgin Atlantic. Har vanlige Economy-billetter Har 6 timer på Heathrow, og jeg lurer på om jeg da har tilgang til Star Alliance/LH-lounge her.....noen som vet?
Du har normalt tilgang til lounge på en flyplass basert på din utgående flyvning. Siden denne er med Virgin, som ikke er i *A, vil du ikke kunne bruke gullstatus i *A for å komme inn i lounge.
Fruen er på vei til København via Oslo på bonusbilett i kveld. Har SAS MC med Flypremiumnivå på +100.000. Bestilte biletet med Plus for Go. Har hun tilgang til lounge i Oslo/ København? Evt. hvilken, og koster det noe? Ingen av oss har vært med på noe av dette opplegget her, så kan bli spennende den dagen jeg tar med til New York på business..
Som reisande i SAS Plus har ho tilgang på SAS lounge i Oslo, men ikkje ved ankomst i København (uten diamantstatus).
Det går alltids an å spørje, ein kan kome langt med eit smil og ein høfleg forespørsel. Men ville hatt ein backup-plan for kvar ein skal ete frokost i alle fall.
På mandag er det dags for bruk av CT opptjent i 2017, og i den forbindelse håper jeg at noen mer erfarne hoder her inne kan hjelpe meg med å finne frem til hvilke lounger vi har tilgang til og hvilke som evt anbefales. Utreisen er BGO-OSL-FRA-DXB i Biz (LH klasse I), så naturligvis lounge i FRA som er spm her. Hjemreisen er DXB-SAW-FRA-CPH-BGO også dette i Biz og med hhv TK og LH klasse I. Hva har vi av lounge muligheter på SAW og CPH? På forhånd takk