Du har tilgang til Thai sine business lounger, samt Singapore og Eva Air loungene. Singapore loungen hadde ihvertfall veldig god mat da jeg var der og bemannet bar. Dessverre ikke champagne eller noe musserende overhodet. Har lest noen anmeldelser av Eva loungen, den har noe spesiell lys og interiør og kan minne om en nattklubb. Mat og drikke er såvidt jeg har skjønt ikke noe bedre enn SQ sin ihvertfall.
Reiser med TG F fra LHR til BKK, hva tilgang har man til F lounger på LHR? Jeg har prøvd å tyde disses: https://www.staralliance.com/en/lounge-access-policy https://www.staralliance.com/en/lounge-finder Og trekker en konklusjon at United F loungen kan benyttes. Hva med Singapore F loungen?
Flyr HKG-FRA, LH Biz, EBG, da står valget mellom SilverKris Lounge og United Club? Hvilken er å foretrekke?
Legg inn litt tid så prøver du begge United ligger lengre ut på piren sammen med Thai sin lounge, det går tog dit
Noen som har testet en Polarislounge med eco-billett innenriks og F billett ut av USA på neste stopp? Redd for at vi kommer opp i en slik situasjon til sommeren....
Skal tilbringe noen timer på ORD om noen uker til. Hvilken lounge anbefaler dere? Skal også overnatte på Hilton Airport hotel. Bør vi ta frokosten der eller i en lounge? Kan neves at vi har gullkort, Amex Platinum(centurion), priority pass og SAS biz så vi har vel litt å velge i.
HAU-OSL t/r i dag. Hadde tenkt å ta med en gjest til frokost som kun hadde fløyet inn til OSL i dag men hadde retur om 2 dager, han kunne dessverre ikke være min gjest. Hadde et håp om det kunne funke, men nei..
Avreise Flyplass SFO-CPH Kabin Klasse Biz (I) Flyselskap SAS Flyselskap Program EBS Hei. Vi har en CT-tur OSL-SFO-OSL i februar. SAS chat påstår vi ikke har tilgang til lounge på SFO på hjemreisen, stemmer dette? Bookingklasse I Mvh
Nei, det stemmer ikke. Dere har tilgang til United sin fantastisk Polaris-lounge på SFO når dere reiser i business class.
Takk for svaret. Første bonustur i Biz, så ikke helt oppdatert på hva vi har tilgang til. Hadde egentlig retur i pluss, som ble booket om da det dukket opp to ledige i Biz, kanskje det er dette som lager trøbbel?