Hei! Dersom man ankommer BKK med Thai F og skal videre med SQ C, kommer man da inn i Royal Orchid First loungen?
Det der var ikke pirk. Det var rett og slett en brøler av meg. Helt på sin plass at @Upsaker tok meg på den. Skjemmes
Skal ned til Seychellene i sommer og får noen timer enten i Oslo eller Stockholm. Hvilken lounge/flyplass er å anbefale? Reiser business med Ethiophian Airlines.
Noen som vet om det finnes et treningsrom på PVG, SIN og/eller EWR som en har tilgang til når en reiser med SK/SQ/LX i C? Er kun EBS.
Noen som kjenner detaljene rundt ANA sin F suite lounge? Jeg flyr TG C til BKK og TG F derfra... Klarer jeg kanskje å grine meg inn i ANA F suite? Har veeeeeeldig lyst på en tur innom for litt biff......
Om jeg ikke tar feil så fløy @holmen den ruta for par dager siden med TG F og fikk gå inn og fylle hue med biff.... Og i tillegg ankommer jeg i NH F....
Hei, på SIN er det trimrom, er tilgjengelig for alle, men koster noen kroner (var ikke den store summen). Mener det ligger på terminal 2. Ingen ting i forbindelse med en *A lounge. Tør ikke svare på de to andre flyplassene.
Akkurat... Så for vi se om jeg kommer inn med same day first class ... (er vel egentlig ikke same day siden vi flyr 0005 eller noe slikt men .. )
Jeg vil jo gjerne spise litt Japan-ku i ANA Suites.... Flyr jo bare C fra NRT, men har jo fortsettelse i F.. Så jeg får en billett i hånda når jeg sjekker inn som sier First... Ser du nå problemstillingen?