Star Alliance Gold eller Senator/HON hos Lufthansa. Reise i First gir vel også tilgang. Edit: Er stort sett ikke store forskjellen på Biz og Senator. Har overlevd helt fint i Biz delen flere ganger.
Hvordan er *A-loungen på FCO? Mulig at det blir BKK-FCO på hjemreisen i februar, det er veldig tynt med billetter i C rundt den tiden, så jeg vurderer å booke denne nå bare for å være sikker på å komme meg hjem i C, og så heller endre hvis det dukker opp noe bedre. Enn så lenge har jeg bare X på hjemreisen.
Jeg avbestilte 2 stk C billetter SIN-FCO med SQ i C for 8 februar om du ønsker SQ istedet og datoen passer
Vises på SAS sine nettsider. Awardfares har jo litt problemer for tiden Du kan jo prøve gull telefonen..? Tallinn som tar telefonen etter kl 19 faktisk
Gir denne flighten fra SFO - ZRH tilgang til Polaris loungen? Internasjonal business gir vel tilgang, men gjelder dette også bonusbilletter..?
Helt grei, om enn noe steril etter min mening. Veldig ny, og skiltingen henviste til den gamle loungen.