Jeg har nå bestilt billetter fra Milano til Tromsø via København og Trondheim. Men jeg vurderer å oppgradere billetten min til København med SK1686 og lurer da på om jeg får tilgang til noe lounge på Malpensa? Er foreløpig EBS men sikter for EBG innen periodens slutt
Ingen *A Lounge der i følge LoungeFinder. Men IF sier LH Lounge: https://insideflyer.no/test-lufthansa-business-lounge-malpensa/
Ankommer MUC fra ORD med LH i first, reiser videre til OSL med LH eco. Har jeg adgang til noen lounger i MUC?
Bonusbilletter med SAS fra OSL-LHR førstkommende fredag. Bonusbilletter betyr ikke automatisk lounge, vel? Degradert fra EBG til EBS for noen mnd siden. Loungekey med Saga gir meg gratis på OSL-loungen, men må da betale for fruen sånn jeg skjønner det.
Hvis bonusbillettene er i sas plus har du lounge, men hvis de er i sas go har du ikke lounge. Punkt to stemmer, men kun på to besøk i året. Husk også å laste ned loungekey-appen
Om det er bonus eller for cash har ingenting å si. Er du i Plus eller har gullkort får du lounge, sitter du i GO uten status får du ikke lounge.
Jeg flyr med sønnen med i Air China F fra LHR til høsten. Vi kan da ta med 1 gjest hver, også når de flyr med SAS? Tenkte om noen andre ville komme over og sitte noen timer med oss i F loungen SQ skiller ikke på revenue / bonus billetter på denne F loungen? Men når det gjelder The Private Room i SIN er det ikke tillatt å ta med en gjest når man flyr på bonusreise, kun ved en revenue billett. Men så er vel ikke dette en F lounge heller da.
Takk for mange svar! Blei invitert på VIP lounge på Watford-Spurs, så da måtte jeg kaste meg rundt å bestille billetter på kort varsel. Kun GO denne gangen her. Sender deg en PM Rscott.
Watford sin bane altså! Vicarage road. Har vært der 2 ganger før, men aldri på VIP. Vært på Tottenham sin nye 2 ganger, åpningskampen og semifinalen mot Ajax. Den er veldig fin, men savner gode gamle White Hart Lane må jeg faktisk innrømme!
You are entitled to bring one guest travelling on any Star Alliance flight departing from the same airport on the same day. Tror ikke det skilles på type billetter nei.
United Polaris Lounge på EWR Terminal C .... slik jeg leser regelen så er det slik at det kun er med en international buz billett med utreise fra EWR at man har tilgang. Dvs med ankomst SAS business og videre fra Term C med United så blir det ingen tilgang - og Untied Club som gjelder isteden. ,..... mens motsatt vei får man Polaris tilgang (selv om det da er litt klønete da det er fra term B sas går....) Enig ? ..eller er det noen som har kommet seg inn i Polaris Lounge med kun *G ?
Jeg skal reise OSL-FRA med LH Business og videre FRA-BKK med TG First. Hvilken lounge bør jeg bruke i FRA? Jeg har noen timer der. Tilbake reiser jeg BKK-LHR med TG First og LHR-OSL med SK Plus. Hvilken lounge bør jeg bruke på LHR?