I praksis bør du nok velge Air Canadas Maple Leaf eller Lufthansas Senator som ligger utenfor schengen i Frankfurt, da slipper du passkontroll rett før boarding. Jeg tror det blir dårlig med SQ F som ankomstlounge for TG F, men du kan jo fråtse hos både United, Singapore og Air Canada i T2B. Litt forskjell i hva som tilbys, men det finnes det masse informasjon om i LHR lounge run-trådene.
Noen bilder og synspunkter i denne forumposten: https://insideflyer.no/forums/threads/«ich-bin-ein-berliner-»-et-weekendbrev.14170/#post-309216 Noen diskusjoner fra denne forumposten og utover: https://insideflyer.no/forums/threa...ge-tilgang-hovedtråd.9082/page-21#post-248803
Kanskje ikke 100% on topic, Men fant ingen andre tråder som var mer relevant. Så prøver her Jeg skal fly BGO - OSL - AMS - OSL - BGO med SAS Go. Ser at stoppet i Oslo før jeg returnerer til Bergen blir ganske langt, så kunne tenke meg Lounge tilgang. Har derfor lyst å prøve å oppgradere til SAS Plus med bonuspoeng. Er det da OSL - BGO jeg skal by på, hvor mange poeng bør jeg by, å hvor lang tid i forveien bør jeg by? Jeg har dessverre ingen Eurobonus status. Bare masse ekstra poeng fra Trumf.
OSL - BGO er strekket du må by. På innenriks går som regel minstebudet inn. Men aldri noe som er 100%.
By minstebud på OSL-BGO (5000 poeng eller 400 kr). Går som regel gjennom. Må du by mer kan du heller kjøpe deg mat på en restaurant
Flyr fra Miami til Lisboa med TAP. Hvilken lounge er mulig? Business og EBG. Har PP. TAP bruker såvidt jeg kan skjønne terminal C.
Jeg og en venn reiser OSL-ALC i morgen i SAS Go med hvert vårt barn (5 år). Plusgrade gikk ikke gjennom. Billetter kjøpt på friends and family tilbud. Jeg er EBG og han medlem. Siden vi ikke er i familie får jeg neppe med både kamerat med sønn i loungen, selv om jeg kan prøve. Siden det er online tilbud på lounge nå tenkte jeg kanskje å kjøpe tilgang for han. Men må jeg kjøpe for sønnen og eller går 5 åringen i følge med han? Er det eventuelt noe rabatt for barn?
Takk. Jeg får prøve, eventuelt kjøpe han inn. Vil tro det er temmelig rolig i gullstua lørdag morgen.
Ankomst SQ F og videre med SQ C - man har vel adgang til The Private Room ved ankomst da? Ankomst TG F ifra LHR, videre med TG C - blir man hentet i golfbil og kan benytte seg av First lounge?
TPR fungerer som ankomstlounge for SQ F, så her har man alltid tilgang uavhengig av reise videre. Du blir alltid hentet i golfbil ved ankomst og du skal ha tilgang til F-lounge så lenge du reiser videre internasjonalt i TG C. Eventuell innenriks videreforbindelse gir ikke tilgang til delen av terminalen hvor F-lounge ligger.