Hei, har du lang stopover i FRA? Anbefaler deg Air Canada loungen, men også rett over ligger LH Loungen så du kan gå på begge å se hvor du trives best Var bedre mat i AC loungen sist jeg var der.
Over et år siden jeg prøvde, men bedre mat hos Maple Leaf og bar på Senator. Dog avr baren betjent av en som neppe hadde dyppet seg selv i alkohol før, men var lydhør for mine instruksjoner så min GT ble bra. K
BKK-FRA med TG biz FRA-OSL med SAS go Har jeg tilgang til Lounge i FRA? EB Silver. Fikk oppdradert til SAS Plus FRA-OSL. Har jeg da lounger i FRA? I så fall, hvilke?
Da har egen dedikert bar i den loungen, gled deg Men, maten er noe bedre i Senator loungen (kun EBG/D) ved den store rundkjøringen...
Har man *A gold eller flyr F fra FRA så går man på Senator loungen ved B43, der får man champagne i den bemannede baren. Har tipset om dette mange ganger før, men virker som få vet om dette. Ligger rett ved AC loungen som visstnok har bedre mat.
Da skal jeg prøve den, ikke fått med meg før nå, da må du innom security og pass kontroll om flyr til/fra terminal A. Takker
Det er eneste *A biz/senator lounge med bobler fra Champagne et lite forbehold med at LH har forbedret bort dette det siste året da... Det stemmer at loungen ligger på non-Schengen. Sist vi reiste med ankomst på A og skulle videre fra Z i etasjen over, så kunne ikke samboeren min fatte hvorfor vi måtte ta omveien til B via den forferdelige tunnelen, men det var unnskyldt da vi hygget oss med deilige bobler, tarmac view og nesten folketom lounge. På "returen" tok vi Skytrain.
Hehe høres velkjent ut Nå spør kona rett ut, ved en utreise: hvor mange fly må vi bytte før vi er framme, håper ikke vi må overnatte noe sted, kan vi ikke bare finne en lounge...
Dette spørsmålet er garantert stilt før, men jeg finner ikke fram i de 50 sidene i denne tråden. Derfor: jeg er EBG, skal reise OSL-LHR t/r om er par uke. Jeg og min medpassasjer (Ikke eurobonusmedlem) reiser i GO. Kan jeg ta ham med i gull-loungen (utenlands) på OSL og på *A-lounge på LHR?
Ja, det skal gå greit. Bare husk at dere begge må skanne boardingkortet før innpass ved lounge automatene. Der du som EBG går først og velger 1 Guest i automaten.
Viktig opplysning Enten så kort mellomlanding som mulig eller velge reisemål i et annet land på turen jeg har neste år med andre ord.. Evt. prøve å få SQ F til og TG F hjem.
Hei. Skal fly ORD-CPH på SAS Business i A350 om et par uker, men hvilken lounge bør jeg velge i Chicago? Er Polaris loungen verdt styret med bytte av terminaler osv? Hvor lang tid må jeg beregne ved bytte av terminaler?
Akkurat det jeg lette etter idag. Fikk booket ny Vietnam-tur med AMS-SIN SQ F og SIN-HAN SQ C. Aldri vært i TPR så dette blir bra
Vær OBS på at TPR mest sannsynligvis er under oppussing i 2021 og at de lager noe midlertidig Edit: nå bare gikk jeg ut ifra at du skulle reise 2021 ettersom du endret om på CTen din sist nå
Reiser i desember 2020 =) https://insideflyer.no/forums/threa...r-vanlig-poengreise.9284/page-192#post-349876 HNL-turen i jan (eller var det feb?) 2021 er kansellert. Ny kommer når CT er opptjent.