Det er ingen Star Alliance-lounge på AMS. Alle kontraktslounger - utenom den på AMS - har SAS sagt opp avtalene med, så i Amsterdam har man fortsatt tilgang selv om dette ikke er opplyst noe sted.
Joda, du har tilgang til ankomstlounge (SAS sine egne) uten EBD/EBP-status dersom du ankommer med SAS Plus fra USA eller Asia. Gjelder ikke hvis du kommer fra Europa.
Hoppet over en gang fordi jeg ikke fant noe info om det. Men sist stopp i AMS i februar, overtalte noen kollegaer meg om at det er adgang i Aspire, noe som viste seg å være riktig. Men den er stadig så dårlig som den alltid har vært...
Elsperttips ønskes! Vi mellomlander på Gardermoen i morgen (innenriks) og flyr Norwegian for å bruke opp cashpoints. Jeg er EBG, fruen EBS. Er det på noen som helst måte for oss mulighet for å komme oss inn i Sas loungen? (altså uten gyldig boardingkort, men med status) Tips/erfaringer ønskes, regner med svaret er nei!
Skal fly RNO-SFO-IAH-MSY i Økonomi med United. Er EBG. Har jeg tilgang til lounge som *G? Om jeg tolker riktig er det kun tilgang til United lounger ved internasjonale flyginger som *G, men ikke domestic? Det kan bli en lang stayover i SFO, så om jeg ikke har loungetilgang vurderer jeg å kjøpe meg inn om mulig?
Neida, som EBG får du tilgang på alle United/Star lounge på UA innenriks. Problemet hadde vært om du var UA Gold, da måtte du hatt et betalt UA Club medlemskap i tillegg.
Perfekt. Når jeg studerer United sin tabell ser jeg at jeg leste første kolonne som airline og ikke program. Link: https://www.united.com/web/en-US/content/travel/airport/lounge/access.aspx Da blir det lounging og jobbing på vei til MSY. Selv om jeg forstår at United loungene ikke er mye å skryte av?
Hei, Skal til San Diego med SAS plus via San Francisco. Har noen timer å vente i San Francisco på returen, noen som vet hvilke lounger jeg evt har tilgang til? På forhånd takk!
Skal reise til Seychellene (SEZ) med business (CT-eurobonusreise), har Eurobonus Silver og medreisende har Eurobonus Basic. TRD - ARN (T5), SAS ARN (T5) - ADD (T2), Ethiopian ADD (T2) - SEZ, Ethiopian TRD: SAS Cafe Lounge ser ut til å være eneste alternativ? Og slik jeg forstår ingen alkoholservering? ARN: Her ser det ut til at jeg har valget mellom SAS Business Lounge og Menzies Lounge i Terminal 5? Hvilken er å foretrekke? ADD: Cloud Nine Lounge eneste alternativ i Terminal 2? SEZ: Finner ingen lounge i "Star Alliance Lounge Finder", så lurer på om jeg har tilgang til Salon Vallée De Mai Lounge på returreisen?
Man ser vel aldri så mange Rimowaer på samme plass, som det man gjør når man går gjennom en tysk flyplass. Men enig, i Norge er det mer allværsjakke og Haglöfs-sekk.
Jeg har vel muligens begrenset erfaring med tyske flyplasser, men synes tettheten er høyest i Asia av det jeg har sett. Men mulig det er en observation-bias siden jeg som regel bruker min rimowa på langtur, mens ryggsekk eller noe annet brukes på småturer i Europa...
Skal ut å fly minst SAS plus frå LAX, men har *A Gold, og veit at då kjem eg inn på lounger. Men finnes det noko form for fasttrack eg kan bruke? Litt på sida, så har eg arwa ein Rimowa frå det glade 70 tall, men må sette litt krefter i sving for å sjå om eg klarer å fikse låsene som mangler nøkkel.