Pussig, jeg var inne og søkte på ICN med SAS i dag, og fikk bare opp alternativer med Asiana, uansett dager... Og det var helt ublu priser.
Jeg leser ut fra tabellen at flyet står i 5.5 timer. Avgang CPH: Tue 23:40 ankomst ICN Wed 18.15 Avgang ICN: Wed 23:45 ankomst CPH Thu 06:05 o.s.v
Ja det ser ut som det var en feil i vinterprogrammet pressemeldingen til SAS som er linket her. Denne viste utreise CPH Tirsdag, og ikke tilbake før Torsdag fra ICN Ser de har fjernet den fra pressemeldingen SAS.no viser nok rikig og her er det som du sier 5,5 t
ENDELIG! Håper det blir mulig å få bonusbilletter, bkk og hnd er jo umulig. Kanskje jeg burde hive meg med på inaugural flight? Frister veldig....
Plus pro med @Tore @McBuljo @magnusha (og en +1 ser det ut som) og @obay ser det ut som vi allerede er en liten flokk. Hvor skal folk bo?
Jeg vil anbefale å bo i Myeongdong området, mest sentrale ift det meste. To gode hoteller er Westin Josun og Lotte Hotel.
Lenge siden sist men blir morsomt med gjensyn. Turen i 2017 var jo noen knep sprekere enn SAS Plus riktignok: (OZ First i A380 er nok fortsatt på pallen her for min del) Bodde den gang på The Shilla som hadde rom til ca 1500 nok/natta. Fint hotell og spa, men latterlig priser på alt annet - så dyrt ble det læll.
Blir en bra gjeng nå! +1 på meg ja, fikk med meg madammen på tur (hun er fra NL, så dere kan baksnakke meg ) Har ikke kommet så langt i planleggingen enda at jeg har sett på hotell, bare spontan booket Noen som har noen hete tips?