Nå tenker jeg å bestille meg en tur til Japan for mars/april 2025. Er nok sent ute med å kapre meg en gunstig tur. Jeg lurer på hva mulighetene er for å finne seg billige billetter nå i januar? Mener å huske at SAS har pleid å ha nyttårssalg?
Ofte nyttårssalg ja, men ruter med godt belegg er sjeldent mye rimeligere under salg, det er datoene det er en del ledig som du får ok priser på. Som regel.
Har ikke sett at SAS har startet salget, men fant mye rimeligere billetter til min planlagte mars-Paris-tur nå enn jeg har gjort i høst. K
Noen som har funnet hyggelige priser i bookingklasse A intercontinentalt? NYC kommer på 8000 t/r, hadde håpet på 6600 kr. Var kampanjen på adventskalenderen med doble poeng fro reiser tom 31. mai? Ikke funnet noe ledig i bookingklasse A eller P til BKK i vinter eller påskeferie..
Det meste av USA ligger ute til ca. 6900,- t/r fra OSL. Fikk sikret meg en langhelg for to til LAX i til denne prisen. 1. mars - 31. mai.
Platetektonisk lander man vel i Nord-Amerika, men KEF var uansett ikke så verst priset en del datoer jeg sjekket.
ORD var ikke akkurat rimelig under dette salget. Go Light for 7000kr i august...fikk Plus Smart for 6500 tidligere salg...
De beste prisene på long haul er forbeholdt reiser frem til midten av juni. VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/AFTER 03FEB 25 AND ON/ BEFORE 14JUN 25. Pris for A-klasse t/r:
Som nevn her er det billig før sommeren, men dyrt etter til USA. Selv om tilbudet skal gjelde hele året.