Jeg antar at det svaret du fikk her er riktig. Hvis man leser ordrett fra SAS sales info: Jeg tolker dette som om det du vanligvis får inn på konto for flyvningen blir doblet. Men jeg har sagt det flere ganger, SAS er ikke kjent for presis og utvetydig kommunikasjon.
Ikke noe fast mønster, men det pleier ikke gå mer enn 3-4 måneder mellom dem. Vi har jo akkurat hatt en runde med nyttårssalget.
Har funnet oversikten ca ett år tilbake i tid: Om de holder samme mønster som i fjor får vi vel et 'happy weekend' snart, alternativt blir det ut i mars et sted.
Noen som vet om det snart kommer et friends and family- tilbud igjen? Lenge siden jeg har hørt noe om det nå...
Ikke bry deg om det, tillbudene er ikke så gode uansett lengre, så bare book om du finner en fin reise, så får superweekend være superweekend, som regel så sparer du ikke noe særlig uansett på det.
Har ikke sjekket noen datoer, men fikk denne nå. https://travel-dealz.com/deal/sas-b...er&utm_medium=email&utm_campaign=daily-norway Biz til USA med SAS + delta til 17 destinasjoner
Å jo, bryr meg om det. Ca 3000 å spare i Plus t/r har det vært i de siste rundene. Det er mye karameller.
Points Bargain US FEB25 30 % POENGRABATT PÅ BONUSREISER TIL USA På hjemmesiden står det per nå "Bestill innen 19. januar", regner med de mener februar. Ser ut til å gjelde alle flyvninger tom. april. Gjelder Go, Plus og Biz, kan også kombineres med Fly Premium.
Det fikk jeg til for ca 2 år siden, men måtte gå et par runder når jeg også ville bruke den for å betale et endringsgebyr senere.
Ja, men bare via telefon. Har gjort dette flere ganger nylig, sist i går. Dog ikke alle agenter som får det til, spesielt hvis det er forskjellig valuta på gavekortet og det som skal betales.
Og er da "det går ikke å bruke gavekort på nett" en god nok unnskyldning for å slippe eventuelle gebyrer?