Takk @Nordlands! Grusom søkeside. Umulig å finne eventuelle godbiter uten å søke sted for sted. Først da kommer priser opp.
Flott med tilbud, men jeg får ikke booket noe, for SAS.no er dritt. Står bare og snurrer "Et øyeblikk.." før betaling. EDIT: Ordnet seg til slutt. Måtte bare spise lunsj først.
Ser det er tilbud på c og premium. Noen som har funnet noe mer spenne de enn 19000kr nyc i C eller 7700kr i premium? Noe tilbud i Europa?
Er det en "venner og familie"-kampanje på gang for tiden? Er det noen som er så snill å dele detaljene via DM?
Passord: GOTOGATE https://www.sas.no/special-offers/vip/ Skjønner at julekalenderen med doble poeng kun gjelder Business i Europa.Hva tjener man egentlig av både statuspoeng og vanlige poeng på en tur/retur OSL–ARN? Når jeg går til bestilling viser Sas meg ikke denne infoen
osl-arn 100 poeng/status i light, 1000 poeng/status i biz, 1500 poeng/status i biz flex arn-osl gir samme som utreise.også extra poeng for evnt status.
Faktisk en del gode priser på Premium/Business til USA enkelte datoer. For de som skal hanke inn poeng så er det vel mulig å få doble poeng ut april.
I dagens digitale verden burde det være en smal sak å få korrekturlest det som skal publiseres, uavhengig av språk. Det virker veldig ofte som det sitter noen å manuelt oversetter mellom de skandinaviske språkene, for det skjer veldig ofte at det lurer seg inn et dansk/svensk ord i norske epost. Her virker i det minste sistnevnte til å være på stell.
SAS kjører nytt "storsalg" - men ikke imponert. Sammenlignet med nyttårssalget er dette ikke særlig gunstige priser interkontinentalt iallefall.
Når det gjelder pilotavtalen så gjelder den ut september 2027, så da er det vel streik 1. oktober 2027 vil jeg tippe akkurat nå. Hvordan det står til med kabin avtale vet jeg ikke, de streiket vel i 2024 sist nå men usikker på hvor lenge denne varer.