Det at de endrer til et slikt navn er en klar indikasjon på at produktet er på vei ut av porteføljen tror jeg. Aldri skjønt vitsen med det kortet.
Synes kortet var ganske kjekt å ha på doble poeng kampanjene til SAS MC. Fylte på 10.000 kr på TW og fikk doble poeng på SAS MC for dette + brukte TW i Curve til vanlig forbruk og fikk 15 poeng i tillegg. Ble faktisk litt snurt nå
Dette var kjipe nyheter. Bruker kortet alle plasser Amex ikke tas. Kortet genererer mye poeng, de som vet de vet. Rip.
Det er vel de best anvendte 700 kr jeg har brukt i bonussammenheng, gikk jo aldri ut. 45p en saga blott om 2 mnd
Travel Wallet gjengen må ha tidenes dårligste EDB avdeling, de klarte verken å la dette tilbudet utløpet når det skulle, innføre påslag på påfylling og ei heller forstå forskjell på valuta og registreringsland.
Kan hende alt ikke er tapt:«Effective 9 July 2021, you will earn XPoints instead of EuroBonus Extra Points when using your card domestically and internationally. XPoints, which are issued by Rêv, can be redeemed for discounts, or converted to third party loyalty programs. The earn rate will remain the same.»
Noen som har forstått hva man kan bruke poengene til med det nye X Travel Wallet? Skjønner ingenting av hva de egentlig tilbyr av merverdi her. https://www.xtravelwallet.com/no/index
Nei kansellerte kortet såfort EB forsvant. Så lykke til med Xtravelwallet da heller ikke jeg ser verdien av dette kortet lenger.
Første bruksområde er konvertering til cash: Ikke mye til kurs med tanke på opptjening: 0.075% kickback på utenlandsk forbruk sparker ikke akkurat.
Hva er dette slags desperasjon, Shell MC gir eks det dobbelte i ren kickback. Fra himmel til helvete med Travel Wallet.