SAS Travel Wallet

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av kaaai, 12. okt 2018.

  1. coconuts

    coconuts Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    Har du Android (eller iPhone med avslått auto oppdatering av apper)? TW har allerede implementert endringen på iphone ved siste oppdatering, men har ikke rukket å gjøre det på android ennå. Jeg topper opp fortsatt i NOK, mens på mannens iphone er NOK fjernet fra valutalisten allerede...
     
  2. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde app oppdatering på, helt til i går, da skrudde jeg av etter å ha lest her ;)
     
  3. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Ser at gebyrer er 0,5% i dag ved innskudd <2000kr. Det er jo levelig.
     
  4. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,465
    Likes mottatt:
    5,615
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har den siste versjon av TW på iPhone. Har fortsatt NOK og ingen problem med å fylle på fra kredittkort.
    55BF0335-5918-4003-B252-F0A43BA9995D.png
     
  5. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Noen ganger rulles app oppgraderinger gradvis ut. Jeg kan, som deg, lade opp NOK med kredittkort og har app versjon 2.6.0 (nederst når du velger mer):
    B77B8B29-35B3-437F-88D6-169B2D035C75.jpeg

    Til de som ikke får ladet, hvilken versjon har dere?
     
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Samma her, men når du trykker på topp up må du velge valuta, nå som madammen er på biz trip, har hun mitt kort og fylt på med Euro... Har siste Iphone og siste TW versjon selv...
    EDIT: NOK er borte...:(
     
  7. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,465
    Likes mottatt:
    5,615
    Bonuspoeng:
    183
    Som jeg nevnte, jeg fylte på fra samme kredittkort som jeg alltid har brukt. Det skjedde rundt kl. 14:30 idag. Jeg har v. 2.6.0 som skal være den nyeste offisielle versjonen av appen.
     
  8. tombom

    tombom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    288
    Bonuspoeng:
    63
    Ingen problem med hverken NOK eller gebyr her, siste versjon på iphone.
    Men jeg har aktivert 30p generator tidligere, kan ha noe med saken å gjøre?
     
  9. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,647
    Likes mottatt:
    7,654
    Bonuspoeng:
    183
    Det er nå 2000 eb poeng for verve noen, 2k til verver og 2k til den som blir vervet om man setter inn tilsvarende 100EUR eller mer.

    Vervet samboer og satte inn 130USD. Fikk mail rett etterpå at vervebonus var på vei.

    Har ikke brukt TW tidligere hva er egentlig fordelen? Trodde det var at man skulle slippe vekslingsgebyr ifht. ordinære krrdittkort men valutakursen når du fyller opp kortet virker være vesentlig dårligere enn SAS MC sitt påslag på 2%.

    Uansett ble det billige 4k poeng
     
  10. tombom

    tombom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    288
    Bonuspoeng:
    63
    Det er ingen fordeler ved veksling til annen valuta. Eneste fordel har vært effektivt 17p og 30p pr. 100,- i forbruk i hhv. Norge og utlandet men dette virker å være begrenset nå for en del brukere som ikke kan laste opp NOK med kredittkort.
     
  11. sovehue

    sovehue Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    576
    Bonuspoeng:
    93
    HMMM. Ser det står det på den kampanjen de har nå. Noen som har screenshot av vilkårene for TRAVEL12 som de kjørte i vår? Mente det bare sto at man måtte overføre 25k.
     
  12. BogZog

    BogZog Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Gikk inn på TW Appen i dag og fant ny sommerkampanje. Få 10 EB poeng for hver 100 kr man veksler i annen valuta. Tilbudet gjelder til 15.Juli og begrenset oppad til 10 000 poeng. Disse poengene er i tillegg til de 15 man får ved bruk i utlandet.
     
  13. coconuts

    coconuts Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    Har nå fått 5.000 EB for TRAVEL12 kampanjen :)
     
  14. coconuts

    coconuts Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    Stemmer det du sier der. Og jeg har fått 5.000 EB uten å måtte veksle til valuta.
     
  15. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    399
    Likes mottatt:
    3,116
    Bonuspoeng:
    93
    Har et spm jeg håper dere eksperter kan hjelpe meg med. Jeg bor nær svenskegrensa og handler nærmest ukentlig i Sverige. Vanligvis betaler jeg bare med SAS MC premium kortet i butikken og får 20poeng per 100kr.

    Vil det lønne seg for meg å benytte meg av SAS TW på disse ukentlige kjøpene og hvor mage ekstrapoeng ender jeg opp med per 100SEK brukt? Eller vil fortjenesten bli spist opp på vekslingsgebyr og dårlig kurs osv? Er det selve overføringen av SEK til TW som trigger ekstra poeng eller når det betales i Sverige. Og kan man fylle opp SAS TW med SEK fra SAS MC Premium og få 20kr per 100kr for selve overfringen også?
     
  16. sovehue

    sovehue Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    576
    Bonuspoeng:
    93
    https://sastravelwallet.com/opptjen-10-000-eurobonus-ekstrapoeng-denne-maneden/?lang=no

    Er jo dårlig vekslingskurs men kanskje verdt å overføre, hva tenker dere?
     
  17. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,830
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
  18. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,647
    Likes mottatt:
    7,654
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har erfaring om det noe gebyr for uttak i minibank og får man poeng av det?

    Skal til USA/Karibien i sommer og har behov for å ta ut endel kontanter
     
  19. sovehue

    sovehue Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    576
    Bonuspoeng:
    93
    Fortsatt mulig å fylle på NOK fra kort via nettsiden selv om det er sperret i app.

    Account Center 2019-06-18 13-29-02.png
     
    Last edited: 18. juni 2019
    coconuts liker dette
  20. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,830
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Det er vel 2 gebyrfrie uttak pr. kalendermåned i støttede land/valuta - sjekk nettstedet. Gir ikke poeng utover de du ev. får fra opplasting til kortet, f.eks. ved SAS MC som vel gir poeng frem til 1.8 - mer usikkert etter 1.8 slik jeg tolker det.
     
    Lars J liker dette

Del denne siden