Får ikke registrert meg, de sier de har sendt meg SMS men ikke fått noen. Andre som har klart å registrere seg nylig?
Hadde samme problem da jeg prøvde å registrere meg fra nettsiden. Prøv å laste ned appen først og kjøre registreringsprosessen derfra. Hjalp her iallefall!
Ja, via app fungerer det, Takk for hjelpen 2500EB for å sette inn 10000 (TW2500) 5000EB for å sette inn 25000 (TRAVEL12) Endte opp med 2500 da jeg ikke er helt sikker på bruken enda... Er ikke stor fan av sånn spam, men hvis noen bruker denne linken får vi 500 poeng hver --> https://travelwallet.app.link/qnPwdZQ7nW
Har vært dum nok til å laste ned appen tidligere, dog uten å sette inn penger eller bestille noe kort. Det betyr vel at løpet er kjørt for min del?
Jeg fikk ikke til å registrere meg. Kan jeg bare Payre pengene ut igjen? Eneste problemet er at jeg ikke får lønn før 15. kan jeg fylle på med Coop MC?
Hvis du har problem med SMS når du registrerer deg via pc så hadde jeg også det. Det fungerte fint via app på telefon.
sekshundre eller seksti tusen? Det er forøvrig en egen tråd for dette. https://insideflyer.no/forums/threads/eb-børsen-kjøp-salg-og-bytte-av-ekstrapoeng.9683/
Ser han selv forsøker å kjøpe 50K poeng for 7000,- inne på en profil (forøvrig en 1,5 år gammel salgspost), så spørs om ikke noen tror de kan tjene raske penger her.
Kan man overføre eller betale med vipps/payr/Revolut etter å sette inn 25k, eller må de brukes på nett/butikk? Ser ut i utgangspunktet som en veldig lett måte å få 5000 poeng, men jeg lurer på om det er noe gebyr eller begrensing jeg ikke har lest om som gjør det vanskelig å få pengene tilbake ganske fort
Det burde funker tro jeg. Usikkert. Noen som vet? men Totalt bli det ikke 13000 poeng? 5500 + 3750 fra fyll m/ SAS MC + 3750 med bruk? Syns det er ganske bra!
Bruk av TW i Revolut har ført til blokkert konto hos flere (100% sikker). Når det gjelder vipps/payr/curve er det ikke helt klart..
Noen som har prøvd å Spiffe pengene ut av TW og kan bekrefte at det fungerer uten sperring/stenging av konto?
OBS: Vet ikke om de har surret med omlegging av nettsiden eller faktisk blitt hacket men jeg tør ihvertfall ikke logge inn i dag.