Strawberry Mastercard

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Travv, 20. okt 2019.

1. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,133
    Bonuspoeng:
    183
    Holder på å skrive tilbakemelding til VP Loyalty i Strawberry og ønsker å støtte opp argumentene om at Jordbær-kortet ikke lenger har noen særlig verdi med å liste opp antall som har sagt opp kortet som følge av overgangen (undergangen) til SPENN. Send meg gjerne en melding eller svar i tråden om du vil listes opp i tilbakemeldingen min.

Har så langt identifisert følgende fra tidligere i tråden. Korriger meg gjerne om det er feil;
    @tobeornot999 , @Flyingdutchman , @Brosme , @Duderini , @Maggie (?), @holmen , @Paalf

turaga008 and tobeornot999 like this.
  2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,057
    Bonuspoeng:
    293
    Skriv meg opp og, LTP.

Rapolo liker dette
  3. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,212
    Bonuspoeng:
    183
    Rapolo liker dette
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    65,112
    Bonuspoeng:
    293
    Har ikke sagt det opp ennå, så det mest riktige vil nok være å ikke ha meg med på denne listen.

Rapolo liker dette
  5. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,057
    Bonuspoeng:
    293
    Oops, jeg har heller ikke sagt opp kortet enda. Trodde vi var i den generelle Strawberry-tråden :rolleyes: Men det ryker på nyåret hvis det er status quo, uten tvil.

Rapolo liker dette
  6. Eni99v

Eni99v Nytt Medlem

Likes mottatt:
    112
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har sagt opp både kortet, strømavtalen, og håpet. En generell tilbakemelding er at Norwegian gjorde overgangen til Spenn mye bedre enn Strawberry. Vi ville nok også støttet de økonomiske valg bak overgangen til Spenn hadde det ikke vært for den kraftige devalueringen av cashbacken. Før var Strawberry-kortet det beste på markedet dersom du var Strawberry-kunde. Nå er det ikke lengre slik.

Dersom de skulle ta en finansiell avgjørelse kunne de valgt en gylden middelvei.

Rapolo liker dette
  7. btm

btm Medlem

Likes mottatt:
    484
    Bonuspoeng:
    63
    Sa opp mitt Strawberry MC forrige uke. I dag presterte SEB å også avslutte mitt SAS MC ved en feil (mottok uventet melding i Spendwise/Mitt Strawberry MC), mens SAS MC plutselig forsvant fra Apple Wallet og SASMC-appen.

Perfekt å miste to Mastercard rett før jul :p Spennende å se om SEB klarer å ordne opp etter seg, eller om jeg blir Mastercardløs til 2025.

Edit: etter å ha prøvd å rydde opp etter seg fikk jeg vite at kortet dessverre ikke vil være mulig å forsøke reaktivert før mandag. Så da må jeg vente litt i spenning om det går å reaktivere eller om jeg må få tilsendt nytt kort.

PS: kunne sikkert vært like mye postet i SAS MC-tråden, men lar den ligge her siden det var Strawberry MC (sin kunderådgiver) som forårsaket dette.

Grooo and KVTL like this.

Del denne siden