Strawberry: Nye vilkår - Fra Strawberry-poeng til Spenn

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av KingBogen, 11. okt 2024.

1. thfagert

thfagert -

Likes mottatt:
    1,137
    Bonuspoeng:
    93
    Min stemmer heller ikke.

Upsaker liker dette
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,421
    Bonuspoeng:
    183
    Hvil i fred, Strawberry.
    Det er nesten absurd hvordan de tre klarer å fremstille disse såkalte forbedringene. Det er virkelig synd at ingen av oss er forbrukerjournalister som kunne fått dette frem i media.
    For oss som er Platinum, ser jeg ingen som helst forbedring ved overgangen til Spenn. Alle parametrene har blitt dårligere. Opptjeningen har blitt kraftig devaluert, og fordelene er mye mindre attraktive.
    De prøver å selge inn fleksibiliteten med Spenn, men kombinasjonen av garantert bonusrom og bonuspoeng var en uslåelig avtale.

3. Satyv

Satyv Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,281
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg står som lifetime gold med 0 av 8 på lifetime platinum. Før de raserte programmet sitt hadde jeg nesten 850 000 til LTP. Jeg antok at det skulle regnes om på en eller annen måte og kanskje legge til litt goodwill. I det minste kunne de kunne tilbudt en challenge eller hatt litt lengre overgangsperiode slik at de som var godt i gang ikke måtte starte på nytt.

upload_2025-1-22_18-36-10.png

Oppirumpadi, livinspeed and Upsaker like this.
  4. krioyn

krioyn Nytt Medlem

Likes mottatt:
    50
    Bonuspoeng:
    13
    4 Perioder med Platinum og ble LTG rett før omlegging med 500k poeng.
    Står med 2/8 LTG og 1/8 LTP. Skjønner ikke helt dette.
    upload_2025-1-22_18-55-42.png

5. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    830
    Bonuspoeng:
    113
    Stemmer nok ikke hos noen; spinnvilt hos meg også på nettsiden.

I appen, derimot, står jeg med Lifetime Platinum selv etter oppdatering for noen minutter siden.

haifinn liker dette
  6. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,114
    Bonuspoeng:
    93
    Det sa de vel at skulle oppdateres "nærmeste uker".

Jeg spurte om dette frem og tilbake-opplegget rundt lifetime da mitt også er helt feil, og fikk til svar "Men du er jo lifetime platinum, har du ikke fått mail?" - så da skulle de få sendt det ut. Ikke vet jeg om jeg er LTG, LTP - plutselig jeg vel opp med blue og Choice Privilege Diamond i stedet:p

eventyrer and krioyn like this.
  7. thfagert

thfagert -

Likes mottatt:
    1,137
    Bonuspoeng:
    93
    Ser ikke noen forbedringer hos Gull heller akkurat.
    "Fleksibilitet", Norwegianbilletter og events gir meg lite når jeg må tjene opp det dobbelte (eller mer?) for å bruke en bonusnatt og får mindre ut av oppholdet.

Og superdeals som de snakket så mye om hjelper heller ikke stort, det nytter ikke at det er noe billigere bonusnetter i Skellefteå og Steinkjer noen utvalgte ukedager om man kunne tenkt seg en helg i København eller Norefjell.

eventyrer, Emma, NoLimit and 3 others like this.
  8. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,821
    Bonuspoeng:
    183
    Lol. Dette ser jo lovende ut. Har aldri vært Plat…
    IMG_8123.jpeg

haifinn, trygveat and livinspeed like this.
  9. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    2,074
    Bonuspoeng:
    113
    Var LTP og er nå 6/8 til LTP… var det slik at man allikevel skulle være avslappet?

10. rolser

rolser Nytt Medlem

Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Fikk akkurat det samme.
    Aldri Platinum, og ikke mer enn 250.000 poeng samlet cirka.

11. CalleAnka121

CalleAnka121 Mystery shopper

Likes mottatt:
    35
    Bonuspoeng:
    18
    Noen som var påmeldt til webinar som har mottatt opptak? Påmeldt selv men ingenting mottatt.

12. oggaman

oggaman Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    224
    Bonuspoeng:
    43
    Ganske utrolig hvordan Strawberry har rasert et velfungerende kundeprogram. Har de siste årene bodd rundt 10 netter i året på hotell i Skandinavia. Har alltid valgt Strawberry, hovedsakelig pga. Trumf-opptjening og Strawberry-poeng. Nå er jeg usikker på hvor jeg kommer til å overnatte fremover. Blir i alle fall ikke lojal til Strawberry.

Oppirumpadi and Maggie like this.
  13. MariusJS

MariusJS Medlem

Likes mottatt:
    210
    Bonuspoeng:
    43
    På den engelske virket det som de fikk færre spørsmål, mens den nordiske så skulle vi jo tro at "Berit" på 70 fikk stille nesten alle spørsmål som bare var "hvordan bruker jeg spenn" osv :p

freddyen, livinspeed, Maggie and 2 others like this.
  14. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,114
    Bonuspoeng:
    93
    Berit var vel kanskje den eneste som ikke stilte kritiske spørsmål og derfor fikk mye skjermtid :p

15. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,677
    Bonuspoeng:
    113
    Fortsatt klarer de ikke å vise oss korrekt nivå og fremdrift.
    Appen viser fortsatt Platinum for life.

Dette brygger opp til en shitstorm i seg selv, uavhengig av alt det andre.
    Mange medlemmer som i god tro, og i flere måneder, forholder seg til medlemsnivået som vises, og kanskje ikke rekker re-kvalifisering hvis det trekkes tilbake.

16. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,367
    Bonuspoeng:
    183
    Eg får ikkje opp nokon status bar på opptjening på lifetime. Korleis ser det ut på dykk som har plat for life?

17. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,001
    Bonuspoeng:
    113
    Tidligere i dag fikk jeg opp oversikten du referer til på webversjonen til Strawberry. Sjekket igjen nå og nå er denne oversikten borte.. Forhåpentligvis jobber de med å rette feilen.

18. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,114
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har ikke blitt noe klokere siden mitt forrige innlegg der KS sa jeg skulle få mail om LTP, og etter status satt til hhv 3/8 LTG og 1/8 LTP før seminaret får jeg nå opp dette i dag - som min kollega fra Trøndelag hadde sagt: "Æ skjønnj itj nån ting æ"
    upload_2025-1-24_19-42-19.png

haifinn, eventyrer and tobeornot999 like this.
  19. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    10,143
    Bonuspoeng:
    183
    Alt er fortsatt kaos på webben til Strawberry, og har vært det siden Spenn kom.

Selv er jeg plutselig ikke LTP (som jeg har vært flere år), men et par tellere sier noe om hvor mange år som gjenstår før jeg kommer dit.

Ikke noe å stole på, men heller ikke noe å bry seg om mens de prøver å fikse websidene. Alt ser mer riktig ut i appen

Screenshot_20250124_200505_Strawberry.jpg

haifinn, livinspeed and Maggie like this.
  20. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,114
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg støtter dette, samtidig er det fryktelig frustrerende å ikke vite hvor jeg er når jeg hadde 3x platinumperioder før jeg kjøpte LTG før Spenn og nå blir fortalt jeg er LTP av kundeservice hvorpå de lover en mail om dette som jeg enda savner. Appen sier LTP, men vet jo ikke om det er rett. Igjen, som min trønderske kollega sier: Æ skjønnj itj nånting æ, æ gir opp og søv på Scandic og stek ei vaffel.

tobeornot999 and Spielhaug like this.

Del denne siden