Test- og Hjelpetråden. (Post her om du vil unngå å vekke dei som har pushmail/varsel)

Tråd i 'Testforum' startet av Stuttfeiten, 15. okt 2017.

?

Kan admin legge inn en poll mon tro..

  1. Ja

    9 vote(s)
    100.0%
  2. Nei (les igjen kanskje?

    0 vote(s)
    0.0%
  1. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,912
    Likes mottatt:
    29,512
    Bonuspoeng:
    183
    Samme problem her. Jeg finner imidlertid ikke noen knapp nede til høyre. Jeg har også iPhone og bruker Chrome som nettleser.
     
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    8,463
    Likes mottatt:
    24,450
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg bruker ikke Chrome. I Safari trykker du på Last opp fil, velger et bilde, nede i venstre hjørne er det tre prikker, så Options (eller tilsvarende på norsk), under Størrelse så velg Stor i stedet for Full størrelse.
     
    Rapolo and Maggie like this.

Del denne siden