Test- og Hjelpetråden. (Post her om du vil unngå å vekke dei som har pushmail/varsel)

Tråd i 'Testforum' startet av Stuttfeiten, 15. okt 2017.

?

Kan admin legge inn en poll mon tro..

  1. Ja

    9 vote(s)
    100.0%
  2. Nei (les igjen kanskje?

    0 vote(s)
    0.0%
  1. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,912
    Likes mottatt:
    29,515
    Bonuspoeng:
    183
    Samme problem i ikognito modus. Har android.
     
  2. GlennDi

    GlennDi Medlem

    Innlegg:
    166
    Likes mottatt:
    316
    Bonuspoeng:
    63
    Samme problem hos meg på min iPhone.
     
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Både Chrome og Safari?
     
  4. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    301
    Likes mottatt:
    584
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har også det samme problemet på min iphone.
     
  5. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,912
    Likes mottatt:
    29,515
    Bonuspoeng:
    183
    @Tore It support kaller :)
     
  6. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,987
    Likes mottatt:
    42,349
    Bonuspoeng:
    293
    Same problem for meg på min androide smarttelefon. Meny-ikonet for å finna vegen frå framsida inn til forumet er like lite responsivt som når nokon ber meg om å ta oppvasken... Null reaksjon, altså. Slik har det vore sidan før helga...
     
  7. GlennDi

    GlennDi Medlem

    Innlegg:
    166
    Likes mottatt:
    316
    Bonuspoeng:
    63
    Samme problem på begge nettleserne.
     
    RoadKing liker dette
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,834
    Likes mottatt:
    79,750
    Bonuspoeng:
    293
    Samme her på Android.
    Jeg har bare ikke lagt merke til det, for jeg bruker aldri den knappen..
     
  9. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,485
    Likes mottatt:
    116,210
    Bonuspoeng:
    350
    Snodig feil som jeg ikke finner helt ut av nå.
    Support i et eller annet land skal se på det. Men bruk insideflyer.no/forums så lenge, så kommer du inn og de tre strekene virker der.
     
    Edvard, Kristian and Maggie like this.
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Til orientering så fungerer det hvis du tipper liggende.
     
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,834
    Likes mottatt:
    79,750
    Bonuspoeng:
    293
    o_O:rolleyes:
     
  12. Elmo

    Elmo Medlem

    Innlegg:
    197
    Likes mottatt:
    702
    Bonuspoeng:
    93
    Kommer meg heller ikke inn på forumsiden på min iphone (bruker safari som nettleser). Dectre strekene i menyikonet skufter farge til mørk når jeg trykker på det, men forøvrig skjer det ingenting. Er det noen løsninger på hvordan man kan fikse dette?
     
  13. ccurrahee

    ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

    Innlegg:
    10,938
    Likes mottatt:
    40,139
    Bonuspoeng:
    293
    Har vært et problem i flere uker.
     
  14. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    4,461
    Likes mottatt:
    12,617
    Bonuspoeng:
    183
    Lim inn dette: https://insideflyer.no/forums/
     
  15. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,485
    Likes mottatt:
    116,210
    Bonuspoeng:
    350
    Ingen som skjønner hva som har skjedd. Har purra på teknisk, men ikke fått noen løsning dessverre
     
  16. Mavo

    Mavo Senior Medlem

    Innlegg:
    565
    Likes mottatt:
    553
    Bonuspoeng:
    93
    Kan det ha noe med at når jeg nå i nettleseren skal gå til "nye innlegg" under "forum" så kommer det opp en pop-up med reklame som jeg må lukke for å kunne gå videre? Den har ikke vært der tidligere, vel?
     
  17. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    7,485
    Likes mottatt:
    24,437
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg sliter med å laste opp bilder. Det kan se ut som «hele» bilder ikke lar seg laste opp mens hvis jeg kutter de litt fungerer det fint.

    Selve bildet blir lastet opp men det er ikke mulig å legge til i tråden. Tips, annet enn å måtte gjøre alle bildene litt mindre?

    IMG_2654.jpeg
     

    Attached Files:

  18. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,970
    Likes mottatt:
    34,859
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg forminsker alle bilder til å være mindre enn 3Mb og da går det som regel bra.
     
  19. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    8,463
    Likes mottatt:
    24,451
    Bonuspoeng:
    293
    Trykk på knappen nede i høyre hjørne etter å ha valgt bilde(r) og så velg en mindre størrelse. Funker på iPhone.
     
    indahla liker dette
  20. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    7,485
    Likes mottatt:
    24,437
    Bonuspoeng:
    293
    Funker :)
    Takk!
     

Del denne siden