Nei, nei. Tilleggskort hos Amex er gratis. Stemmer. Jeg har bare en konto, men flere kort på samme. Disse er som nevnt gratis, så fint å bruke dem til pointearner for samboer f.eks.
Haha... I wish... Anyways, vi bruker det tredje kortet som felleskort. Går primært til mat, etc. Bare for å ha en viss oversikt over hvor mye vi bruker på slikt.
Ser de skriver at det er 72 timer før, og at man ikke kan vente "real-time" godkjenning. Men søkte nettopp og da var søknaden godkjent innen 40min... Har ikke hatt ESTA tidligere, så dette var min først ESTA...
Satte jammen hjerte i halsen, 3 samboere? Da tenkte jeg ikke på norsk etisk lovverk og normer, MEN med 3stk samboere, på fakturaen som ville komme hver måned
Jeg fikk ikke poeng i mars for vipps bruk med NCC Mastercard. Ser ut som det er slutt her også. Noen andre som kan bekrefte?
For de som har småjenter i hus, så kan Pennyklubben betales med kredittkort. Antar da at det gjelder alle slike klubben som Stabenfeld er ansvarlige for. (Kickers, Girl:it)
Finnes det noen muligheter for poengopptjening ved betaling/overføring til kontonummer? Skulle gjerne fått poeng for husleia uten å måtte betale gjennom vipps.
Er det korrekt forstået at der kan optjenes SAS Eurobonus gennem Vipps NCC Mastercard og ikke SAS Mastercard Premium?