Årets rundtur. Asia & Stillehavet. Island Hopper 2023

Tråd i 'Reisebrev' startet av Rohass, 03. aug 2023.

  1. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,923
    Likes mottatt:
    29,229
    Bonuspoeng:
    183
    Herlig reisebrev, den ruten har stått på ønskelisten her fra den tiden Continental fløy den, ikke minst på grunn av dykkingen man kan oppleve på en god del av stoppene.

    En vakker dag.... :)
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,351
    Likes mottatt:
    19,585
    Bonuspoeng:
    293
    Er dette noe nytt?

    Jeg var i Manilla sentrum i 2016 på en snar-visit, typ 6 timer i transit mellom Taipei og Guam.

    Ellers, virkelig imponerende tur!

    Du har samlet nesten alle mine Asia-destinasjoner de siste 10 år på en tur.. Her må det virkelig gjøres endringer i fremtiden skjønner jeg.. Bare minstemann blir gammel nok til å flytte hjemmefra om 10-15 år ... :rolleyes:
     
    EndreD liker dette
  3. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    485
    Likes mottatt:
    2,072
    Bonuspoeng:
    93
    Hei, så plutselig denne.
    Det er nok en nyere regel ja.
    Jeg hadde separate biletter & boarding pass for MNL - TPE kunne ikke tas ut på nett, ( om dette var mulig så hadde det ikke vært problem i transit ) Men den måtte hentes ut i innsjekk skranke på flyplassen. Det skapte mildt sagt mye løping rundt av hjelpsomme folk å få skaffet meg biletten for neste fly uten at jeg selv gikk gjennom imigrasjonen.

    24 timer var det klokkeklare minimum om man skulle gjennom imigrasjon & alle argumenter om litt sunn fornuft for mitt dilemma funket ikke hos imigrasjon.
    Men å sende noen lokale hjelpere med mitt pass & forklarings brev inn & hente boarding passet gikk fint, men tok skummelt lang tid da.
     
    Are, paron and milehigh like this.

Del denne siden