AMEX ELITE 100 000 POENG KAMPANJE. (SØK SENEST 31.10.22)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av egilw2201, 20. okt 2022.

  1. Bonusmann

    Bonusmann Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg har fortsatt ikke fått noen poeng så jeg ringte nettopp kundeservice.

    Der ble jeg fortalt at poengene var litt forsinkede, men forventet inne i løpet av et par dager. Vi får vel se.
     
  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,632
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    Flere som ikke har fått, enda. Så hold pusten ( eventuelt pust med magen )
     
  3. tkc7

    tkc7 Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg også har nettopp fått samme respons fra Amex. Gikk via linken til FlyMCO på førsteiden her.
     
  4. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,639
    Likes mottatt:
    6,636
    Bonuspoeng:
    183
    Det er vel en mulighet for at disse linkene er personlige og bare fungerer en gang. Det er en eller annen trackingid i dem ser det ut til. Jeg passet ihvertfall på å isteden bruke linken som samboer fikk på mail. Jeg fikk ingen mail selv siden jeg allerede hadde et elite-kort.
     
  5. Jon

    Jon Nytt Medlem

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg brukte linken som jeg fant her på forumet og fikk 100.000 poeng den 30. Hadde elite for 2 år siden.
     
    FlyMCO liker dette
  6. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,224
    Likes mottatt:
    5,076
    Bonuspoeng:
    183
    Trodde jeg hadde vært lur og tatt sceenshot av oppgraderingskampanje fra classic til premium i desember, men har ikke klart å få med når poengene skulle utbetales. Noen som har bilde/info? :D
     
    FlyTax liker dette
  7. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    Men kampanjen var jo på sas.no også? Lite personlige linker der :p
     
  8. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,639
    Likes mottatt:
    6,636
    Bonuspoeng:
    183
    Tror ikke det. Tror den bare kom på mail fra SAS. Uten at jeg er 100% sikker på det
     
  9. WillOKC

    WillOKC Medlem

    Innlegg:
    82
    Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Amex bekrefter at jeg ikke får poeng grunnet premium kort fra tidligere, gikk altså ikke under radaren som enkelte andre her.
     
  10. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,639
    Likes mottatt:
    6,636
    Bonuspoeng:
    183
    Kundeservice vil nok si det hvis du har hatt kort tidligere, uavhengig av om det var den egentlige grunnen til at du ikke fikk poeng eller om det var noe annet. Hvis du uansett ikke har rett på velkomstbonus så er det jo ikke noe poeng for dem å undersøke nærmere hva som skjedde.
     
  11. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,224
    Likes mottatt:
    5,076
    Bonuspoeng:
    183
    Svarer meg selv. Oppgradering fra classic til premium 20.000 poeng om man søkte før 31.12.22 og bruker 36.000 innen 31.03.23. Poeng utbetales 31.05.23.
     
    Last edited: 06. mai 2023
  12. Bonusmann

    Bonusmann Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Etter mye om og men og telefoner til kundeservice, ble jeg bedt om å ta printscreen av mailen fra SAS. Så i dag tikket endelig poengene inn. Interessant nok kun 70k og ikke 100k som kampanjen lovet. Blir vel en ny telefon til amex i neste uke.
     
  13. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Minner meg om da Amex hadde lovet meg en CT i 2018 etter overgang fra Amex hos DNB til Amex. Lang historie men til slutt ble vi enige om en "erstatning" på 165.000 poeng istedenfor CTen. De overførte 160.000 (hvis jeg husker korrekt), ikke 165k. Jeg orket ikke klage på de siste 5k ..
     
  14. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Er det flere som fortsatt ikke har fått poengene? Ringte AMEX i påsken og fikk beskjed om at alt skulle være i orden, men at det var litt trøbbel med utbetalingene og at vi måtte vente litt til. Nå er det 13 dager siden poengene skulle vært på konto. Planen var å si opp kortet, da det ikke brukes mer, så kjedelig å fortsette å betale medlemsavgift.
     
  15. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,303
    Likes mottatt:
    2,436
    Bonuspoeng:
    113
    Var i kontakt med chat på tirsdag, og fikk beskjed om at de sliter med overføring av kampanjepoengene til SAS. Fikk beskjed om å avvente til ut i neste uke før jeg etterlyste de igjen, da de jobber med fix. De har ved hver kontakt bekreftet at jeg har oppfylt kravet og har rett på poengene.
     
    KainBenwi liker dette
  16. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,303
    Likes mottatt:
    2,436
    Bonuspoeng:
    113
    Var i kontakt med Amex på chat igjen nå, og det kan se mørkt ut for 100K EB. I følge hun jeg chattet med, så hadde Amex fått en liste fra SAS for de som oppfylte/kvalifiserte for kampanjen, vi andre kvalifiserte kun til 30K som visstnok skulle komme 30. april.

    Får se hva som kommer, og bestemme deretter hvor mye tid jeg orker å bruke på kundeservice for å ev. få de resterende poengene da jeg ikke fikk noen mail om kampanjen, kun tips her inne.

    De 2 andre gangene jeg var i kontakt med chat, så bekreftet de 100K poeng og at jeg hadde kvalifisert, men hun jeg chattet med i dag var fast bestemt på at jeg ikke hadde krav på 100K kampanjen, og derfor var flyttet til 30K kampanje.

    Er det andre de siste 2 ukene som har fått kundeservice til å overføre poengene?
     
  17. KingBogen

    KingBogen Nytt Medlem

    Innlegg:
    41
    Likes mottatt:
    61
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg var med på 60K premium kampanjen. Dukket aldri opp noen poeng i mars, så tok kontakt for en uke siden. Da hadde de visst "glemt meg", så de kjørte en manuell overføring. Poengene dukket så opp tidlig denne uken.

    Har hatt Amex Elite tidligere, men begynner å bli 2-3 år siden.
     
  18. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg snakket med kundeservice i går og da gjentok de bare at de hadde hatt trøbbel med å utbetale poengene, men at de skulle komme nå før utgangen av april. Så får se om de dukker opp innen mandag. Jeg gjentok at det var 100.000 poeng-kampanjen og de sa ingenting om noe annet.

    EDIT: Ser ut til at jeg har havnet på en 30.000 poeng-kampanje i stedet for ja. Står Bonus Points adjustment på 30.000 inne på Amex-kontoen. Av dette ble 27.460 extra points overført til SAS-kontoen.
     
    Last edited: 28. april 2023
  19. oslo.to.unknown

    oslo.to.unknown Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    88
    Bonuspoeng:
    28

    Fikk svar at jeg får mine 60k poeng i juni. Hmm
     
    KingBogen and nicholas like this.
  20. nicholas

    nicholas Nytt Medlem

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    13
    Akkurat samme her også. Vi får vente og se
     

Del denne siden