AMEX ELITE 100 000 POENG KAMPANJE. (SØK SENEST 31.10.22)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av egilw2201, 20. okt 2022.

  1. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    900
    Bonuspoeng:
    93
    Da har jeg vært i kontakt med kundeservice hos AMEX igjen. Først sier de at vi ikke klarte omsetningskravet, noe vi gjorde med klar margin. Så ber de meg om å holde linjen og når de kommer tilbake sier de at vi står oppført på en kampanje på 30.000 poeng i deres system - ikke 100.000 poeng. Jeg er 100% sikker på at det var 100k poeng kampanjen vi meldte oss på - via lenke her. De ber oss om å sende inn skjermdump av eposten, men i eposten fra Amex hvor det står at søknaden er godkjent står det ingenting om verken 30k eller 100k poeng. Hva gjør vi videre og hvordan skal vi kunne dokumentere at vi meldte oss på 100.000 poeng-kampanjen? Det er jo i deres system det er gjort en feil. Dessuten har vi vært i kontakt med kundeservice flere ganger hvor de har bekreftet at vi var påmeldt på 100.000 poeng-kampanjen (selv om jeg mistenker at de ikke sjekke det).
     
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Her er screenshot fra eposten som kom. Kan ikke se at det stod noe om 30.000 poeng her. Oppgraderte du eller lagde du et nytt kundeforhold med elite?
     

    Attached Files:

  3. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    900
    Bonuspoeng:
    93
    Det er min samboers kort og det er et helt nytt kundeforhold for henne.
     
  4. Vaskehanske

    Vaskehanske Den evige jakten på poeng..

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    356
    Bonuspoeng:
    63
    Virker som det er flere enn deg som har opplevd dette fra Amex sin side vedr. kampanjen. Lest om flere som har samme problemer med Amex. Det var to kampanjer i omløp på samme tid på samme kort..
    En "vanlig" kampanje som de har på SAS Amex fra Amex, dette var tydeligvis en "SAS" kampanje som kun kom i nyhetsbrevet der. Det var også en landingside på Amex sine sider.

    Håper det ordner seg deg/dere!

    Selv om det burde vært unødvendig så dobbeltsjekker at man bruker riktig link, screenshots fra landingside man bestiller fra osv. Gjør det veldig mye enklere i ettertid om de påstår noe annet :)
     
  5. brincobi

    brincobi Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Da fikk jeg en nedslående nyhet om denne kampanjen. Etter å ha ringt til Amex to ganger tidligere, fått bekreftet at alt var i orden, og at det bare var en forsinkelse i utbetaling av poengene, fikk jeg nå beskjed om at for å kvalifisere til kampanjen måtte jeg ha søkt om Amex Elite via link i epost som ble sendt ut. Jeg har ikke vært medlem av Eurobonus eller SAS nyhetsbrev før dette, og har dermed heller ikke fått epost med link. Da viste det seg å være for godt til å være sant for min del i hvert fall.:(
     
  6. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    900
    Bonuspoeng:
    93
    Vi har skjermdump av landingsiden hvor det fremkommer tydelig at det er 100.000 poeng det er snakk om. Jeg har sendt skjermdump til AMEX med krav om at de utbetaler de resterende 70.000 poengene. Foreløpig har ikke det skjedd. Fortsettelse følger. :)
     
    AirMags and Vaskehanske like this.
  7. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,669
    Likes mottatt:
    4,993
    Bonuspoeng:
    113
    Et annet tips er å ringe inn til Amex etter at man har søkt og få de til å bekrefte at man er påmeldt riktig kampanje. Samtidig så be de ta opp samtalen så kan de gå tilbake i ettertid hvis det skulle oppstå noe uenighet om antall poeng.
     
  8. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,063
    Likes mottatt:
    3,260
    Bonuspoeng:
    113
    Virker som mange beit på denne kampanjen. Hadde også problemer med Amex kundeservice for noen år tilbake hvor de påstod at jeg ikke handlet nok, siste innkjøp var på en fredag men pengene ble bokført på mandagen etter og da var det ikke aktuelt å utbetale poengene. Etter flere telefonsamtaler og fram og tilbake la de seg flat. De innrømmet at siste dag for kjøp med kortet var til og med søndag. Så de som ikke har fått poengene sine vær ivrig og krev de inn. Hvis ikke de rører på seg, si at du tar det videre til finansklage nemnda eller forliksrådet. Ikke glem kopien om at du meldte deg på.
     
  9. Teknolai

    Teknolai EBD

    Innlegg:
    116
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    28
    Er det noen som har lykkes med å få utbetalt de resterende 70.000 poengene, når Amex har plassert deg i 30.000 poeng kampanjen?
     
  10. swib

    swib Medlem

    Innlegg:
    89
    Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg søkte for min kone og hun (vi) har fått 100 000 poeng.
     
  11. bjorn82

    bjorn82 Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    1
    Hei, jeg har også søkt for min kone. Fikk ikke noen mail, men så reklame flere steder og klikket meg inn på amex sin side der det tydelig stod, få 60 000 eurobonuspoeng (Premium) og søk her, fulgte steg på hjemmesiden, fylte inn eurobonusnr, og etter mye purring fikk vi kun inn 20 000 bonuspoeng. Kundeservice sier mye forskjellig. En sa at vi hadde fulgt alle krav og hun skulle sende det til poengavdelingen, så når vi ringer inn igjen, sier de at vi ikke stod på listen over de som skulle få 60 000 poeng. Tenkte noe slik kunne skje, så tok screenshot av landingsiden på amex, men kommer ingen vei. Noen som har noen tips?
     

    Attached Files:

    Kenneth86 liker dette
  12. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,343
    Bonuspoeng:
    183
    Du har nok blitt bøffa av amex, akkurat som en gateselger som selger andre greier :oops::(
     
  13. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,151
    Likes mottatt:
    3,178
    Bonuspoeng:
    113
    Kan ikke slikt klages inn i finansklagenemnda? Jeg har ikke hatt med dem å gjøre, så ikke 100% om dem har myndighet i slike saker.
     
  14. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,063
    Likes mottatt:
    3,260
    Bonuspoeng:
    113
    TILBUD

    GI VENNER SJANSE TIL BONUSREISER
    Inviter dine venner til SAS Amex og gi dem et flott tilbud: Classic – din venn får 3 000 Ekstrapoeng. Premium – din venn får 6 000 poeng. Elite – din venn får 12 000 poeng. Dine venner kommer til å takke deg når de gjør sin første bonusreise. Vilkår gjelder.
     
  15. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,567
    Likes mottatt:
    6,545
    Bonuspoeng:
    183
    Dårlig gjort å poste denne under en topic som lover 100 000 poeng ;)
     
    RoadKing, Bonusduk, stekus and 7 others like this.
  16. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,063
    Likes mottatt:
    3,260
    Bonuspoeng:
    113
    Fant ikke annen side. Du kan be moderatoren legge den til der den kanskje passer bedre :p.
     
  17. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,567
    Likes mottatt:
    6,545
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg bryr meg egentlig ikke :D Men hvis det er ønskelig med en egen Amex kampanjetråd kan det vel kanskje endres navn på tråden isteden
     
  18. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,288
    Likes mottatt:
    3,438
    Bonuspoeng:
    113
    Vi har vel en her. :)
     

Del denne siden