AMEX ELITE 100 000 POENG KAMPANJE. (SØK SENEST 31.10.22)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av egilw2201, 20. okt 2022.

  1. egilw2201

    egilw2201 Nytt Medlem

    Innlegg:
    39
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    18
    Tidenes høyeste velkomstkampanje hittil. Forutstter 45k spend innen 31.01.2023.

    Tilbudet gjelder bare personer som ikke tidligere har vært kort- eller ekstrakortmedlemmer. Blir spennende og se om de nå strammer inn på dette o_O
     

    Attached Files:

  2. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,195
    Likes mottatt:
    22,198
    Bonuspoeng:
    183
    Eg fekk ikkje poeng på ein Classic-kortkampanje for nokre år sidan som vart grunngjeve med at eg allereie hadde eit Premium-kort.
     
  3. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,296
    Likes mottatt:
    5,017
    Bonuspoeng:
    183
    Hmmm kan en si opp nåværende Amex elite og hive seg direkte på dette? Evt er det noe karantene?
     
  4. magicbyte

    magicbyte Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    436
    Bonuspoeng:
    63
    Hvor finner du dette tilbudet? Har en kompis som vil benytte seg av det men finner ikke på amex sine hjemmesider eller sas sine
     
  5. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,296
    Likes mottatt:
    5,017
    Bonuspoeng:
    183
    Kanskje ikke mulig - så mailen jeg fikk var for konas EB nummer
     
  6. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,203
    Likes mottatt:
    775
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor ung kan barnet være før Amex sier nei? :D
     
    Skarven, Flyskrex, themichael and 4 others like this.
  7. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Smått utrolig at de kaster ut hundre tusen poeng til nye medlemmer, mens eksisterende medlemmer over mange år må takke seg til med håpløse IT-systemer og en kopp kaffe fra Espresso House.

    Mvh
    Bittert medlem over mange år som vil ha flere poeng
     
  8. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    640
    Likes mottatt:
    2,931
    Bonuspoeng:
    93
    Har fått e-post om oppgradering fra sas Amex premium til elite med 30k poeng som «gave». Forutsetter kjøp på kort for 45k innen mars 23. Poengene godskrives mai 23. Med tanke på at mnd gebyret øker med +300 og du må forbli kunde frem til mai 23 så er jeg ikke så veldig imponert over tilbudet. Legg gjerne ut en link til dem som har fått tilbud om kampanje 100k poeng.
     
  9. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,085
    Likes mottatt:
    4,790
    Bonuspoeng:
    113
    Kunder som ikke tidligere har vært kort- eller ekstrakortmedlemmer. Samboeren har vel ikke hatt kort siden 2019. Hvor lenge har de lov å sitte på data om dette..?
     
  10. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    474
    Likes mottatt:
    586
    Bonuspoeng:
    93
  11. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Antar de skiller mellom de som har vært Amex Elite og de som har hatt andre Amex? Og at det er det første som er gjeldende for å få 100k poeng?
     
  12. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,069
    Likes mottatt:
    7,689
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis eksforloveden har et ekstrakort idag, telles det som å ha Amexkort, eller går det inn under meg?
     
  13. lohelle

    lohelle EBD

    Innlegg:
    306
    Likes mottatt:
    286
    Bonuspoeng:
    63
    Tror ikke noen kan svare sikkert på noen av disse spørsmålene. Tidligere så har Amex gitt poeng noen ganger/som oftest om du for eks har Premium fra før og bestiller et ekstra Elite (jeg fikk selv).. Dette selv om det stod nye kunder mener jeg på.
    Men tror dette kun er fordi systemene deres for å fange opp slikt er litt dårlige. Tror ikke kundeservice vil hjelpe deg om du ikke får poeng om noen mnd.. (om du har noe Amex fra før). Så det blir litt lotto-spill.
    OM de denne gangen strammer ekstra inn på kravene, så stiller man dårlig kanskje. Selv om jeg tipper at det er som før, og at de som ikke har akkurat det kortet det søkes på fra før har en god sjanse til å få velkomstbonus.
     
  14. EgilSk

    EgilSk Kreativ lurendreier

    Innlegg:
    216
    Likes mottatt:
    343
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk også denne mailen, adressert til kona, som aldri har hatt Amex.. Kjente litt på frustrasjonen av at jeg fikk nytt kort for en måned siden, på en mye dårligere kampanje
     
    Skarven liker dette
  15. vegasbaby

    vegasbaby Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    283
    Bonuspoeng:
    63
    Prøvde meg i fjor på premium, hadde premium i 2017. Computer said no, ingen ekstrapoeng da.
     
  16. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    474
    Likes mottatt:
    586
    Bonuspoeng:
    93
    Kampanjen er KUN for nye kunder som ALDRI har hatt AMEX, inkludert Extrakort.
    All tidligere erfaring fra AMEX tilsier at de aller fleste kunder får bonus,uansett.
    Men den sjansen blir opp til de som vil prøve.
    Husk bare at du ikke kan kreve noe,hvist du feks hadde AMEX Extra kort i 2015.
     
  17. ina

    ina Senior Medlem

    Innlegg:
    552
    Likes mottatt:
    1,281
    Bonuspoeng:
    93
    Ringte inn og uttrykte at det er rart å gi helt nye kunder bedre fordeler enn eksisterende kunder f.eks. Har jeg Basic kortet som jeg ikke har brukt veldig lenge. Hadde jeg bare kansellert kortet noen år tilbake, så hadde fått muligheten nå.
    Så hvorfor ikke gi eksisterende kunder som ikke har hatt Elite i det hele tatt eller en god stund mulighet til å oppgradere til Elite med samme fordeler. Hvis flere tar kontakt kanskje de vil gjøre noe med det.
     
    veeegard, EndreD, phileas and 2 others like this.
  18. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,642
    Likes mottatt:
    21,688
    Bonuspoeng:
    293
    Og de svarte ..?
     
  19. ina

    ina Senior Medlem

    Innlegg:
    552
    Likes mottatt:
    1,281
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ringte inn og kundebehandler sa hun skulle sende en melding videre om mitt ønske om å få tilbudet. :) Hvis flere sender og ringer support, kanskje noe skjer.
     
    snus_mumrikken and indahla like this.
  20. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    916
    Likes mottatt:
    726
    Bonuspoeng:
    93
    Hvordan fikk du det svaret? Når du søkte eller flere måneder etter, mår kampanjen gikk ut?
     

Del denne siden