Trodde alle her inne hadde prøvd OZ F nå. bibimbap var et av mine høydepunkt, elsker den retten. God tur
I OZ C, NRT-ICN, fikk vi Ssambap. Jeg vil nesten gå så langt som å si at jeg synes det var bedre enn bibimbap. Men, for meg er det ikke maten som er det aller viktigste. Det er viktigere å kunne slappe av, få sove, se film, og føle meg ivaretatt. Det går veldig bra på OZ F.
Veeeldig viktig å ikke bare stresse seg over alt mulig raskt, men å alltid ha noe å glede seg til. OZ f er topp!!!
Helt enig! Når jeg og fruen fløy Asiana first i fjor bestilte hun Bibimbap og jeg western, og begge var helt enige, Western var best! Ellers kan jeg skrive under på at Asiana first er helt sjef
Artig at flere har samme opplevelse som meg. Var jo ekstremt skeptisk til Air China pga alle de dårlige kommentarene som svirrer rundt, men opplevelsen var jo helt kanon Det værste er at selv om opplevelsen var kanon så er jeg fortsatt skeptisk.. Har booket de på nytt, men alt jeg har lest av klager overskygger litt av den turen jeg hadde selv.. Er det ikke skummelt hvor hardt et dårlig rykte sitter ? huff.. Forøvrig, @RoadKing, så synes jeg Asiana er veldig bra. Min opplevelse overgår Lufthansa, spesielt med tanke på setet. Lufthansa sin kabin er alt for åpen for min del..
Pointearner og jeg hadde en strålende t/r i OZ F i november. Vår første og eneste F-tur, så sammenligningsgrunnlaget er tynt, men vi var meget fornøyd med service, ikke bare med kabin. Vi fikk nok champagne til å tømme førstevalget og hadde en fin teseremoni. Man blir litt satt ut av krabbende personale, men det går å venne seg til... Jeg bestilte vestlig meny, spurte om å få bibimbap i tillegg til biff som hovedrett. Det ble litt meget med mat, men fint å prøve begge deler. Jeg er veldig glad i alskens mat, men foretrakk vestlig. Grei plass både her og der: K
Asiana Airlines has stopped selling first class for travel on all routes as of September 1, 2019. https://onemileatatime.com/asiana-airlines-stops-selling-first-class/
Er nok alle ruter ja. Det som for øvrig ikke kommer frem i artikkelen er at Asiana vurderer å kvitte seg med A380 i sin helhet (husker dessverre ikke hvor jeg har lest dette).
De tar nok med awardseter i samme åndedrag. Jeg finner ikke et eneste OZ F-sete på random datoer frem til og med mars 2020.