I og med at OZ F er et ikke-eksisterende produkt lenger så kan i alle fall ikke det være et kriterium for å slippe inn i lounge... Kan gi nærmere rapport om ca. 3 uker
Fint om du følger opp denne. Skal selv fly OZ C (opprinnelig F) FRA-ICN og deretter OZ C ICN-HAN dagen etter.
Da jeg fløy OZ C suites (tidligere F) i slutten av november (ICN-FRA) hadde vi tilgang til F-loungen. Det stod til og med på boardingkortet.
Heisann! Ettersom jeg skrev et lite reisebrev om akkurat denne så tenkte jeg ikke på at det var greit å oppdatere denne tråden også... Kan bekrefte tilgang til F lounge på ICN. Detaljene finnes her
Kanskje feil tråd, men postar her i mangel av noko betre. Eg har i dag tinga Asiana C for neste sommar (FRA-ICN-MNL). Det er sett opp ein 747-400 på ICN-MNL. Setekartet i C ser slik ut: Etter å ha sett på SeatGuru so ser eg at dei fire fremste radene må vere gammal F. Men i følge nemnde SeatGuru skal radene 7-12 ha 2-2 konfig, ikkje 1-1 som SAS viser. Det er berre vindusseter eg får opp på classic.sas.no. Nokon som har vore bort i dette før? Det er litt dumt om ingen i reisefølget får sitje saman. Kan det vere koronarelatert?
Sannsynligheten for at Asiana (OZ) flyr med B747 neste år tror jeg er null. De har én maskin og den er 22 år gammel.
«Det usle vitet rekk ikkje longt, ei tru må stydja oppunder», som han sa Ivar Aasen. Det vert min siste sjanse til å oppleve å fly i toppetasjen til dronninga, so det er berre å krysse alle kryssbare kroppsdelar.
Haha.. man får litt følelsen av at hele flyet skal falle fra hverandre, spesielt når man sitter fremme i nesen
Hehe. Eg har foke med 747 fleire gongar, men berre i fyrste etasje. Trur til og med eg sat so langt bak at eg ikkje fekk med meg at det var to etasjar....Eg var ung og dum