Noen som har prøvd FRA - ICN Suites med business service ennå og kan gi en tilbakemelding her? Skulle vel tre i kraft 1/9?
Lite sannsynlig vil jeg tro. Er jo slik at det er kun fullpris business som får tilgang til disse setene. Neppe award-tilgang, med mindre du har Asiana Platinum muligens... Har testet de med F-service og det var helt utmerket forøvrig, så tror selv med business service at det skulle være en meget hyggelig måte å komme seg til/fra Seoul.
Hei Are, Flere oss som hadde F booking har fått beholdt setene våre i suites og fått dette bekreftet av Asiana, men selvsagt med C service og C poengtrekk. Har selv en tur i januar
Det er jo en del her inne som bestilte Asiana F som ikke får reist med F, men foretar reisen etter 01.09 når det har blitt Business Suite. Jeg prøvde da det var F og er selv spent på hvordan forskjellen oppleves i selve softproduktet. Mulig ikke går an med B. Suite med nye bestillinger, men jeg har fortsatt seterad 2 på min flygning, så jeg er ihvertfall nysgjerrig om noen har prøvd etter 01.09
Hmm ja, det kan jo være at de har gjort en unntak her. Jeg har en kjøpt og betalt business billett med Asiana og jeg får ikke velge noen seter i kabinen fremme :/ Skal prøve meg igjen når det nærmer seg avreise, "jeg er så trist for at first er nedlagt blalbalba god service blabla fantasisk oppelvelse blabla aldri igjen blablabla osv" så får vi se hva som skjer .. Har ikke høye forventninger, men koster meg svært lite å prøve
Hehe, må jo prøve! Mener du suites med C service er verdt omveien med 23t i Seoul på tur til Bangkok? TG C ICN-BKK. Eller Finnes det bedre ruter til BKK? Er jo siste sjanse til å få Suites på EB ser det ut som.
Beste rute til BKK er jo OSL-FRA-ORD-TYO-BKK .. Det vet jo alle.. Men for de som ikke klarer å lande en slik rute så er nok ICN med Busienss suite en bra ting å teste, gir jo mest mulig F for C penger.. Sammen med EVA Royal Lauriel eventuelt. Og så klart TG F hjemover..
Så klart, men sjefen er med og da er strikken stram allerede bare vi skal via seoul for å komme til BKK TG F hjem er planen, men Thai er jo veldig knipene på F om dagen for mer en 1 person så får håpe det løsner. Hva mener du med sammen med EVA?
EVA er så nærme F du kommer for C poeng/penger. De serverer Krug, gir deg Rimowa kit og pysj.. I business
Nei, tenkte generelt. De flyr i tilfellet ICN-TPE-BKK, husker ikke i farta hva slags fly som går der, men du leiter etter 777 i tilfellet.
Apropos: Er det lov med denne open jaw: OSL-XXX-BKK//HND-JFK-FRA-OSL for eksempel? Om en treffer på NH F og LH F samtidig
Så absolutt ikke, men det kan jo sli igjennom da det ikke er noen hard sperre mot en slik kreativ sak.