Kan bekrefte at ein har loungetilgang med bonusbilletter bestilt med WF (SAS plus). Reiste til Billund i juni, adgang for heile reisefølget.
Spoiler Da har jeg fasiten (bedre sent enn aldri) Jeg fikk gjestet inn 5 familiemedlemmer. Den femte gjesten fikk jeg på "vennekvoten". De har en raus tolkning av reglene, ja. Dette er en 3. partslounge og det er nok i deres interesse å slippe inn så mange gjester som mulig, som de så kan fakturere WF for. I motsetning til SAS-lounge hvor SAS må ta kostnaden direkte.
Hehe, ja. Nest siste setningen din er nok veldig riktig. Det er jo tomt (bortsett fra 1 ansatt) der mesteparten av tiden.
Ja, de skal nok få slite uten flere kunder. I praksis bør de få tilgang til SAS-kundene, men de har vel kuttet 3.partslounger. Én ting er drive på OSL, men jeg tror ikke kundegruppen er stor nok på BGO eksklusiv SAS og Norwegian.
Jeg lurer også på hvorfor disse loungene (på BGO og SVG) må være i utenlandsdelen? Jo, jeg skjønner at det er rimeligere å servere alkohol (noe som er det minst viktige i en lounge for meg personlig). Hadde dem hatt loungene i domestic delen, så hadde jeg såklart enten skaffet meg en Amex Plat eller brukt WF istedenfor SK og besøkt disse lounger hyppig.
Ja. Har ikke et eneste vondt ord å si om verken Bergen eller SVG, men de er ikke veldig store på utenlands flighter. En løsning ala SAS innenriks lounge på OSL ville gitt god mening på BGO/SVG. Den loungen kan man bruke på innenriks, eller gå innom før man skal reise utenriks.
Noen som har erfaring på om man kan ta med en ekstra inn på denne loungen når man flyr Lufthansa eller Edelweiss og er *G?