Ser ut som om du var på taket på Acme Feed & Seed ja. Denne var jo enkel siden deler av navnet til Baker Donelson Center vistes på bilde Nå har eg ingen bilder klare så vist noen andre har lyst å ta det videre så er det bare å hoppe inn.
Siden ingen andre hiver seg utpå legger jeg ut denne. Bildet er ikke av hytta, men en litt mer ruvende bygning. Hva heter den? En kjent mann er født og oppvokst her.
Det stemmer at det er Blenheim Palace i Woodstock, ikke så langt unna Oxford. Kong Olav var født i England, men ikke på Blenheim. Winston Churchill er mannen jeg tenkte på. Kjør på, din tur!
Men vi er vel ett eller annet sted i Storbritannia ut fra reg. nr. på taxien. "London-taxier" finnes i de fleste store byer der borte. Birmingham?
Det er så godt som umulig å se hva registreringsnummeret på taxien er, men det kan se ut som det kanskje starter med WX. Isåfall er det Bristol
Det er jo selvfølgelig Manchester … har ikke du også vært der på fotballkamp??? Vi var forøvrig på flere gode restauranter i byen … ølet i England er dovent og varmt ..
Da har du vært på feil sted, det er steder og pubs som har øl til kjøling. Nabolagspuben min, da jeg jobbet over-there på slutten av 90-tallet, hadde alt du kunne ønske deg. Var ikke sjefen bak disken, så var det bare å sjenke pinten selv og krysse av på lista.
Helt enig, der borte er det mye godt øl å få. Det samme gjelder pubmat. Mange puber har bukket under de siste årene, men de som satser seriøst på god mat og godt drikke overlever. Sist jeg sjekket hadde UK 16 puber med Michelin-stjerne, en av dem har faktisk to.
Hahaha Godt tippet fra min side! Har vært i Manchester, men ikke på fotballkamp. Var på Metallica konsert der for noen år siden.
Hvor er vi her? Bonusspørsmål: hvilken strand er det tatt fra. Hint: ølet måtte sladdes fordi det er oppkalt etter sistnevnte.