Nå gikk jeg akkurat av flyet på Bodø Lufthavn, og det så akkurat ut som på bildet ditt. Så jeg tror @ccurrahee har vært i Bodø.
Nope, Lisa Marie har skinn/suede interiør https://www.traveller.com.au/gracel...rivate-plane-in-the-expanded-graceland-h18qyq
Skulle ønske at @Sunnfjordingen hadde rett, men dessverre tar dere alle feil. @Petter B-C har på en måte rett, men egentlig ikke.
Snakkar vi eit fly som står på utstilling? Eg dristar meg til å tippe Air Force One på Ronald Reagan Presidential Library.
Kanskje det er et inspirasjonsstudio hos Airbus? Altså i nærhet til flyplass uten at studioet i seg selv flyr. Ser super staget ut. Den skarpe alu-greia nederst til høyre ser ikke ut som noe som hører hjemme i et fly. Setene har ikke seler. Tror ikke det er Boeing for det er for stramt designet. Embraers største fly er den opp-pimpa e190 a.k.a. Lineage 1000e, og ligner ikke. Tipper vi er i Toulouse eller på Finkenwerder i Hamburg.
Du er definitivt inne på noe! Det er en Airbus. Vi er i nærheten av Toulouse. Tror flyet har vært i luften (ikke 100% sikker på det altså), men ikke nødvendigvis med denne innredningen.