Kult, da får videre kvalifisert tipping gå videre til mer bereiste enn meg. Har vært mange steder i Frankrike, men aldri i Toulouse-området.
Virker som et spennende museum, og ved nærmere ettertanke har vi sust forbi Toulouse i fjor da vi trøkka skikkelig på fra Andorra til Bordeaux for å rekke flyet. Next time!
Min første tanke var faktisk Spania, et eller annet sted langs Biscayabukta, men når vi var der i januar, var det ikke så frodig og grønt. Madeira tar jo helt av med blomster og planteliv hele året, så det var et kompromissforslag m.a.o. Endrer gjettingen til... *kastedartpil i google maps*: Hvorsomhelst mellom San Sebastian og Santander.
Så du sjekket dato stemplingen på bilde? stemmer det at jeg lagret det på datamaskinen i januar. Men bilde er tatt i Juli. Det er i Spania, men ikke så langt nord. Frem med dartpilen å prøv på nytt
Sjekket ikke noe data i bildefilen, ren tilfeldighet. Vi kjørte kystveien fra San Sebastian og vestover mot Gijón primo januar 2020 som nyttårstur.
Det var en overskyet kveld, og alle de høylytte russerne rundt bassenget hadde tatt håndkle under armen og ruslet hjem.
Russere? Da skulle vi jo vært i Montenegro, ikke Spania?? Aldri før har jeg sett så mange menn i helsetrøyer og damer i åletrang danskebåten-syngedame outfit som i Budva... Men ok, slenger ut forslag om Ibiza.
Å jo da, det er mange russere på Ibiza også. Nå som du er på riktig øy, klarer du kanskje å finne riktig sted der også?
Har ikke snøring... Kun vært i Ibiza by, Dalt Vila og Platja d'en Bossa. Prøver seinere hvis ingen mer bereiste vet
Ikke spot on ennå, men det er 4,86 NM fra Dalt vila. Og 6.84 NM fra Hard Rock Hotel, Platja d`en Bossa.
TUI suneo cala Llonga stemte rimelig bra da, iflg. google! Jeg er ute og jogger for sommerkroppen 2022, så noen andre kan legge opp bilde for meg hvis de vil.
Siden Petter B-C tydeligvis har lagt seg i hard trening til neste utgåve av 71 grader nord med tanke på kor lenge han har vært ute og løpt, så får eg prøve meg med eit enkelt bilde sidan ingen andre ser ut til å ha lyst til å ta det videre. Denne burde vel være enkel?