Bonussøk.no - Awardfare alternativ er lansert

Tråd i 'Bonushjelp' startet av torsteino, 11. des 2025.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,880
    Bonuspoeng:
    293
    Nei.

Jeanette liker dette
  2. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,206
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg syns det er greit det legges ut her. Hadde ikke fått det med meg om ikke.

3. torsteino

torsteino Nytt Medlem

Likes mottatt:
    166
    Bonuspoeng:
    33
    Skjønner at det kan oppfattes som reklame, men det er egentlig ikke det som er hensikten.

Jeg er her først og fremst for å få innspill fra dere som har mye erfaring med EuroBonus. Det er ekstremt mye kompetanse i dette forumet, og målet mitt er rett og slett å lære og bygge en så bra løsning som mulig basert på ekte feedback.

kaijoar, larsmagnus, Shyneno and 3 others like this.
  4. holmen

Likes mottatt:
    77,880
    Bonuspoeng:
    293
    Så ikke reklame, men få ut info fra brukerne her, så løsningen blir bedre så du tjener mer penger? :rolleyes:

Jeanette, Rapolo, Igor and 4 others like this.
  5. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,347
    Bonuspoeng:
    293
    Ville normalt vært enig, i alle andre sammenhenger.

Dette er likevel så IF-relevant at jeg synes det er greit.

Tråden er ikke helt ulik den lange tråden til @Massimo for en god tid siden, som gjorde at vi alle fikk nytte av en bedre SAS app.

kaijoar, larsmagnus, petrate and 2 others like this.
  6. holmen

Likes mottatt:
    77,880
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, men vi må ikke betale noe ekstra for appen til SAS. Så dette får bare de betalende kundene til trådstarter nytte av.

marekz, Henrik, Darkcho and 3 others like this.
  7. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    927
    Bonuspoeng:
    113
    Sikkert flere enn deg, men i dette tilfellet er jeg ikke en av dem.

Her har utvikleren blant annet forbedret produktet etter innspill fra forumet, og til alt overmål gitt oss forumister en saftig rabatt i oppstartfasen. Da synes jeg det er verd å fortsette dialogen i en god tone med tanke på fremtidig utvikling.

Kort sagt er jeg i prinsippet enig, men om det noensinne skulle gjøres unntak måtte det være for akkurat dette produktet.

CLT, jgroneng, btm and 12 others like this.
  8. Igor

Igor Medlem

Likes mottatt:
    50
    Bonuspoeng:
    18
    Er det en idee å lage turforslag til alle skoleferier +3-5 dager begge veier. Jeg selv skal bruke dette en del. Liker å søke manuelt, men skal spare tid med ferdig forslag på reiser.

9. Jon_Noj

Jon_Noj EBD, ROP Gold

Likes mottatt:
    547
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har ikke fått testet dette enda (for kort prøveperiode har vært litt terskel) men til spørsmålet om hva som er bra med AwardFares:

Det jeg bruker AwardFares mest til er å ha alerts på brede søk konstant liggende inne og vake.

F.eks. ønsker å dra et sted varmt til Jul, kan dra mellom 15/12 og 20/12, kan være AGP, LPA eller South East Asia. Alle SkyTeam-selskaper (viktig!). Kun business, for 2 pax. Send meg alert når noe passer disse kriteriene. Og et tilsvarende live alerts søk for mulige returer.

Har funnet en rekke turer på denne måten, som ville vært veldig tidkrevende å følge med på med mer spesifisert prøve og feile søking. Dette er jeg villig til å betale AF abo for.

Last edited: 07. april 2026
    Xflipper and snus_mumrikken like this.
  10. marekz

marekz Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    491
    Bonuspoeng:
    63
    Enig i prinsippet – spesielt når utvikleren faktisk tar innspill fra forumet og forbedrer produktet.

Samtidig opplever jeg at terskelen blir litt høy når rabatten forsvant såpass raskt. Jeg hadde gjerne testet løsningen, men er mer tilbakeholden med å betale full pris for et produkt som fortsatt er i utvikling.

Jeg tror ærlig talt flere her inne ville gitt verdifulle tilbakemeldinger dersom det fantes en litt rausere “early adopter”-modell, eller rabatt rettet kun mot forumet. Det er tross alt ganske kompetente brukere her, og den typen testing har også en verdi.

Jobber selv med programvaretesting og har abonnement hos AwardFares i dag. Er absolutt åpen for å bytte – men da må totalpakken oppleves som riktig, også i denne fasen.

11. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,525
    Bonuspoeng:
    183
    Enig. Jeg er fornøyd med AwardFares at jeg valgte å ikke betale for å bidra til utviklingen av et uferdig produkt.

democomputer and Shyneno like this.

Del denne siden