Noen oppdateringer rett før jul.. 1. Når du har satt opp bonusvarslinger, vil nå en robot kjøre i bakgrunnen hver gang SAS oppdaterer sitt API. Dette er ganske ressurskrevende (tar rundt 5 minutter pr. varsel.. ). Fungerer fint nå (køen ryddes unna på et par timer), men må finne en bedre løsning fremover! Tenkte det var en bedre løsning enn at du blir varslet når andre gjør det samme søket som deg. 2. Nyhet!! Sommerferie-planner!! Det kan være utfordrende å finne bonusbilletter i sommersesongen. Med den nye sommerferieplanleggeren på bonussøk har du langt bedre forutsetninger for å finne en tilgjengelig reise. Er en maksbegrensing på 5 destinasjoner pr. søk i starten (om det er for lite, så kan jeg justere) Se alle alternativer, dersom det er flere mulige kombinasjoner Få opp reisedetaljer, og bestill! God jul!
Fikk denne i dag: ***** Site not available This site was paused as it reached its usage limits. Please contact the site owner for more information. If this is your site, please visit Netlify’s Billing docs page or log into your Netlify account to upgrade your plan. ***** Har du satt begrensinger på bruk? Eller en leverandør som begrenser din bruk? Denne kom altså IKKE mens jeg brukte siden (har vel ikke brukt den på 2-3 dager), men da jeg skulle gå inn på bonussøk.no.
Takk, funker fjell nå ! Så et spørsmål som gjelder både weekend- og feriesøket: Trenger vi egentlig alle disse bildene som tar stor plass på siden? Ville en enkel alfabetisk liste være bedre, slik at man slipper å scrolle så langt for å finne det man vil ha med i søket? Så har vi jo gruppene "Alle, Storby, Strand osv.". Kunne også grupper som Norge, Norden og Europa være aktuelle? Gruppen Langdistanse har vi jo allerede, og det er knall!
Kommer straks med en ny versjon, hvor du kan bytte mellom forskjellige visninger (merk at noe info utgår om man velger liste)
Du kan filtrere etter kabinklasse, i standard søk Jeg burde kanskje legge til denne filtreringen på helg og ferieplanleggeren også.. Ellers kan du alltid se tilgjengeligheten
Ja, og jeg savner fortsatt muligheten til å velge kabinklasse som filter *før* man søker. På store destinasjoner med massevis av avganger (ARN eller LHR fra OSL feks) er det et hav av resultater som gjør alt uoversiktlig hvis det egentlig kun er business billetter man ser etter. Og: valg av filter på business seter etter søket er utført fungerer ofte ikke - det oppdaterer som regel ikke resultat-listen (virker innimellom, bare).
Flere som har registrert at et varsel kommer mer enn én gang? Tror jeg på det meste har sett 5 identiske e-poster på rappen. Ikke noe krise, men kan bli litt mye å slette om man har satt opp mange varsler
Ja. Har abonnement. Siden jeg ikke fikk noen varsler ever på cross continental flights, forsøkte jeg en ganske ryddig og enkel OSL-LHR business varsling mest som en test. Den kommer gjennom, med opptil 4 mails hver dag, alle sendt på omtrent samme tid tidlig hver morgen (fra 07 og utover den neste halve timen). Mailene overlapper dels på innhold men har forskjellige antall treff i seg. Flere av dem må bare slettes, men søkeresultatene stemmer godt med availability.
Har en trigger hver gang SAS oppdaterer data, da behandles bonusvarslingene. Litt av utfordringen er at SAS har oppdatert flere ganger på morgen de siste dagene med kort tidsrom. Som gjør at det sendes ut flere ganger. Derfor får dere flere e-poster... Må tenke over hvordan jeg skal løse det, kom gjerne med innspill. Kanskje prøve å "huske" hva som allerede er sendt ut, og kun sende ut dersom det er kommet noe nytt i etterkant..?
Nå er det mulig å dele reiser en finner med andre. Ingen innlogging nødvendig! Du finner deleknappen ved å trykke på "reiserute" på et resultat Eksempel: https://bonussok.no/share?origin=CP...60920&inDate=20261004&adt=1&chd=0&inf=0&yth=0
SAS har ikke tatt juleferie! Oppdateres oftere Er vel bedre med for mange varslinger enn for få... Selv om det kan bli litt mye varslinger på de ivrigste Jobber med saken
Jeg har gjort forbedringer i bonusvarsleren nå. Nå burde en ikke lenger få flere varsler om samme reise. I tillegg skal den være enda mer treffsikker! Husk å være rask når du får varsling, de ryker gjerne innen kort tid etter de er funnet på populære strekninger.
Prøvd å lese meg opp, men vil det si at varselet kommer eksempelvis med engang SAS legger ut bonusbilletter?
Søker hver natt og morgen. Da oppdaterer sas Award finderen. Gjelder å være rask når varselet kommer, spesielt business ryker fort (kanskje allerede før din varsling er blitt prosessert) Legges det ut billetter på dagtid, vil de bli fanget opp neste natt/morgen om de fortsatt er tilgjengelig. Har selv fanget opp flere billetter gjennom bonusvarsleren allerede Så ikke 100% garanti for at du får billettene det er varslet om, men betraktelig bedre muligheter enn å søke selv