Bonussøk.no - Awardfare alternativ er lansert

Tråd i 'Bonushjelp' startet av torsteino, 11. des 2025 kl 01:50.

1. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    894
    Bonuspoeng:
    113
    Har fått meldingen "SAS Blokkerte tilgangen til livesøk", selv om søket faktisk viser billetter.

Begynner SAS å bli lei av oss allerede, eller er dette bare noe midlertidig hikke? Eller et varsel som ikke skulle vært der?

2. torsteino

torsteino Nytt Medlem

Likes mottatt:
    74
    Bonuspoeng:
    13
    Ja, har bommet litt på logikk. Ved midnatt ;)

3. torsteino

torsteino Nytt Medlem

Likes mottatt:
    74
    Bonuspoeng:
    13

Ja.. Detaljer på flyvningen, legge til feederflights, oppdatere tilgjengelighet osv. bruker et annet api med beskyttelse. Ser på saken og finner en løsning. I mellomtiden, vent noen minutter, så løser det seg ofte

4. torsteino

torsteino Nytt Medlem

Likes mottatt:
    74
    Bonuspoeng:
    13
    Forøvrig... Oppdatering 15.12

Søk feederflights (Hvis tilgang til API, litt ustabilt)

Når du har funnet en bonusreise, klikk "Vis reise". Her får du opp foreslått avgang (den velger kortest reisetid). Velg "Legg til feederfly", velg flyplass. Så sjekker den (live) om det er ledige feedere.

Kan gjøre det samme på retur. Bla ned :)

Skal finjustere... må testes mer.. men ser ut til å fungere bra

upload_2025-12-15_0-9-1.png

eventyrer and stekus like this.
  5. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    894
    Bonuspoeng:
    113
    Har fått mine første varsler, og hadde spesifisert at jeg ønsker varsler om tur/retur med reiselengde 2-6 dager.

Får likevel varsler om reiser med betydelig lengre varighet enn 6 dager. Er ikke funksjonaliteten som begrenser varslene til angitt intervall helt på plass ennå?

Hvordan genereres disse varslene, forresten? Blir det gjort automatiske søk med jevne mellomrom, eller er det først når andre brukere søker det blir hentet data?

6. torsteino

torsteino Nytt Medlem

Likes mottatt:
    74
    Bonuspoeng:
    13
    Tusen takk for at du tester! Verdifull info. Jeg skal ordne det i morgen. Er nok en del bugs som dukker opp etterhvert som må tas tak i :)

7. torsteino

torsteino Nytt Medlem

Likes mottatt:
    74
    Bonuspoeng:
    13
    Du skal få en mail med en gang noen har fått treff et treff på en bonusreise med preferansene du har. Kan være false positive. Har lyst å utvide med live søk, for å verifisere tilgjengeligheten før mailen blir sendt ut. Eventuelt ha en jobb som kjører x antall ganger i døgnet og sjekker live tilgjengelighet på alle som har satt opp bonusvarslinger. Om det var forståelig. Står på listen..

8. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    894
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk ny ladning med varsler i dag, og samtlige ligger innenfor mitt angitte tidsintervall!

Ser med andre ord ut som mitt lille irritasjonsmoment er løst.

Så hadde det selvfølgelig vært kult om det ble automatiske søk med jevne mellomrom, slik at man ikke er prisgitt at andre brukere søker på de aktuelle destinasjonene. Dette er vel det Awardhacks gjør om jeg ikke husker feil. Og når jeg først er inne på sammenligning, synes jeg Bonussøk har en enorm fordel fremfor Awardhacks ved at man kan få varsel om tur/retur og ikke bare enveis.

Ellers hadde det ALLER kuleste vært om du hadde klart å få med SkyTeam-søk, men forstår at det ikke er verdens enkleste oppgave :)

Last edited: 15. des 2025 kl 13:02
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,529
    Bonuspoeng:
    293
    Hva skjedde med intropris til 49 kr? 99 kr måneden er i overkant.

10. Trykkern

Trykkern Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    130
    Bonuspoeng:
    43
    Det står kr 49,- men Stripe vil ha kr 99,-
    Det var ikke avtalen...

11. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    894
    Bonuspoeng:
    113
    Er tilbøyelig til å være litt enig.

99,- er absolutt innafor i perioder med aktiv bruk, men kanskje litt mye i perioder med lite bruk. 49,- lar jeg derimot bare surre og gå året gjennom enten jeg bruker løsningen eller ikke.

Til 99,- vil jeg muligens velge å skru abonnementet av og på gjennom året i takt med reiselysten. Awardfares med sine priser er i hvert fall et "skru av og på"-abonnement :)

12. Trykkern

Trykkern Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    130
    Bonuspoeng:
    43
    En dobling av prisen etter bare 4 dager er ikke bra.

13. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    10,916
    Bonuspoeng:
    183
    Nå er jeg ekstra negativ, men å doble prisen like etter å ha fått masse tips til ønsket funksjonalitet (som har blitt implementert raskt, det skal sies), er kanskje ikke den beste måten å bygge lojalitet på.

Darkcho, Rapolo, eventyrer and 5 others like this.

Del denne siden