Takk for tips @trygveat. Den e-posten har ikke kommet fram til meg enda. 6 nye med levering på større pol er bestilt
Ja. Tydelig syre, trodde det var best som aperitif. Men virkelig til sin rett kom den med litt bråsvidd Waguy. Enig med artikkelen. Godt kjøp. K
Engelske bobler utgjør desserten på nasjonaldagen! Og etter en dag i rødt, hvitt og blått... det bare måtte bli rosé, det...
Hadde denne på nasjonaldagen, men her var de ikke helt heldig synes jeg. Anelse beskhet og litt for mye gjærbakst. Ble litt bedre med temperatur, men ikke mye. Styrer unna denne for fremtiden, ble ikke en favoritt.
Jeg har en kasse 09 i kjelleren og er glad for det. Jeg likte gjær/brød/kjeks og synes den var moden og hadde det jeg setter pris på i en lagret champagne. Husker ingen beskhet. 12 synes jeg var litt spiss, men tenker at den blir bedre med litt tid. K
Mogleg å bestille, men vert framleis sendt avslag på enkelte bestillingar. Ein kamerat fekk avslag ved plukking i dag. Eg har to nye ordre, ein til pol og ein til post. Litt spent på resultatet der. Ellers er det 80 flasker på Liertoppen no, so det kan vere eit alternativ for dei som er innanfor rimeleg avstand der.
1 igjen nå, går unna dette Min bestilling fra Lørdag ligger inne enda.. bkrysses fingre for at den går gjennom..