Lurer på om polet finansierer driften på denne måten .. Bestillingene er kansellert, men de har inntil videre beholdt pengene
Jeg har to bestillinger inne, og ingen oppdatering på dem, står bare venter på levering fra leverandør Er det forresten flere som sliter med å åpne gamle ordre og finne produktene? Er akkurat som det er en bug
Det er mulig man kan komme rundt bestillingsproblemene ved å ringe til/dra innom sitt lokale pol og få dem til å legge inn en bestilling på gamlemåten. Isåfall får man jo betalt med Amex også
Fått ja, men vi mangler vel ein IF smaks test ennå? https://insideflyer.no/forums/threads/champagne-tråden-og-litt-cremant-da.15716/page-17#post-399308 https://insideflyer.no/forums/threads/champagne-tråden-og-litt-cremant-da.15716/page-18#post-399596
Det er bare rot rundt denne, blir frustrert. Jeg ringt inn på onsdag morgen, og som sagt la han angivelig inn beholdningen, bestilte 12 flasker, nå er 11 borte og jeg får en. Sliter litt med å skjønne dette, når han la inn 12 000 flasker, sliter med å tro alle andre ble borte
Nok en kansellert ordre av Montaubret her nå. Kundeservice sier at leverandør er tom. Ser at polet på Frogner har 48stk i butikk (i følge nettsidene).
Har en bestilling på 2 flasker fra 15.05 som har estimert levering på polet i dag, mens status er fortsatt venter på levering fra leverandør. Beløpsreservasjonen på MC er også borte... Litt spenning i hverdagen må man ha
Hehe, skulle gjerne snakket med noen i logistikk-/IT-avdelingen til vinmonopolet for å skjønne hva som skjer her. Utviklingen de siste timene tilsier at et dusin pol har fått in noen kasser som sporenstraks har blitt utsolgt. Ser ikke for meg at det er det som har skjedd... K
Får nesten tro at det er de to avdelingene som har drukket opp hele lageret før de mekka ihop dette. Da jeg letet tidligere i dag var det utsolgt absolutt overalt.
Lillestrøm hadde fått inn 24, gikk ut igjen asap. Er bare oppgitt, ble forsikret at jeg var så tidlig ute denne gangen, pr telefon, også har det ikke gått igjennom. Virker jo nesten som om det ikke bare er leverandøren sin feil, for hvorfor fikk jeg en men ikke resten av leveringen f.eks...
Tja. Ikke unormalt at høyt etterspurte varer selges ut/reserveres kort tid etter at de lagerføres i butikker. Jeg rakk å klikke inn noen flasker på Frogner før de forsvant derfra. Har fått melding om at ordren er "snart klar for henting", så blir spennende å se om dette stemmer eller ikke.
Kan det ikke tenkes at disse flaskene er sendt til butikker som har fått inn ordre, og at det er registreringsfeil? Uansett - det finnes heldigvis mye annen bra vin dere kan få tak i
Som anglofil bobledrikker skal jeg en tur til Sør-England over sommeren, så sant Boris har åpnet grensen. Gusborne og Chapel Down står på besøksplanen, men da føyer jeg til Wiston som ligger like ved Brighton.
Kjøper du denne igjen fremfor Nyetimber Classic Cuvee eller Gusbourne Brut Reserve? Eller er det en annen engelsk i samme prisklasse som bør testes?