Varenummer 13067301 står at den kan bestilles, stemmer det? Hei. Du får dessverre trolig kansellert ordren i etterkant
Då har eg prøvd å tinge tre flasker Montaubret Brut Vintage 2008 til helsekostbutikken i Førde. No er det berre å krysse det ein har å krysse.
Jeg er sta, så jeg bestilte for 3. gang. 6 flasker denne gangen, for det er en eske og gir da kanskje bedre sjanser i dette sjampislotteriet som det er blitt...
Grunnen til at dette skjer er at høytlageret hos Vectura står bom fast. Så antageligvis sender polet automatiske bestillinger, Vectura sitt system sjekker at jada disse er på lager og gir grønt lys tilbake. Så på et eller annet tidspunkt ser Vectura at disse ikke ble sendt med den bilen de skulle og varelageret blir nullet ut. Hvordan noen av oss har fått flasker blir bare spekulasjon, alle flaskene står nok ikke øverst på hylla.
Jeg fikk telefon fra Vinmonopolet idag faktisk. De hadde lest klagemailen min og ønsket å avklare ting med meg, både i forhold til klagen og spørsmål/ønskemål/forslag fra meg. De kunne bl.a si hvorfor f.eks. Montaubret til stadighet dukker opp/forsvinner på nettsiden. Som @Upsaker skrev over her er det Vectura sitt lager som sliter, og i tillegg havnet denne på listen over tilgjengelig vare , ettersom ordrer ikke blir sendt ut. Listene sendes ut et par ganger om dagen, og det er stort sett automatisert. Hadde også spm om hvorfor årganger har samme artikkelnr, og her er det importørene som har sagt blankt nei til å differensiere årganger. Kort fortalt fordi nordmenn generelt er opptatt av det beste, og de er redde for å brenne inne med store varelagre av mindre populære årganger. Jeg er mest imponert over at de velger å kontakte meg pr telefon etter klagen jeg skrev. Synes det vitner om god kundebehandling
Så kva kjøleboks endte du opp med Eddie? https://insideflyer.no/forums/threads/kjøleboks-til-bil-12v-230v-med-plass-til-champagne.16591/
Da var siste ordre på 6 flasker Montaubret kansellert fra Vinmonopolet. Tenker å ta en telefon til Norwegian Beverage Group og be dem revurdere valg av distributør Åpenbart at Vectura er et dårlig valg med de problemene de har og har hatt med bl.a flaskeplukk.
Når du tinga? Mi ordre på 3 stk frå i går er framleis ikkje kansellert. Har fått forventa leveringsdato 1. juni
Bestilte i går morges og mottok ordrebekreftelse med en gang. Bestilte med levering til et stort pol med hyppig levering.
"13067301 Montaubret Brut Vintage 2008 er dessverre utsolgt fra leverandøren og kan ikke bestilles per dags dato, vi får derfor ikke lagt inn denne ordren for deg. Vi må vente på at leverandøren får bestilt inn varen igjen og får den på lager før vi kan bestille den fra dem." Så antagelig blir de avbestilt. Fikk ordrebekreftelse på første dagen de kom inn på 12 flasker, fikk en, så ville ikke tatt noe for gitt før du har flaskene i hendene
Fikk mail fra polet i morges om at Montaubret 2008 igjen var mulig å bestille, så da la jeg inn en bestilling på 3 flasker. Så får vi se om de blir levert da.
Snakket med polets kundeservice nå og de bekrefter at det er helt tomt for 2008. Det er en teknisk feil som gjør at den innimellom står som tilgjengelig og kan bestilles De jobber med saken. Samtidig fikk jeg vite at 2012 årgangen kommer og blir tilgjenglig rundt 6 juni.