Nasjonaldagens line-up...champagne fra DP, Bollinger, og Egly-Ouriet. Pluss en utrolig god rumensk dessertvin fra 1996!
Da kom kanselleringen fra vinmonopolet for andre gang i forbindelse med bestilling av Montaubret.... Dette begynner å bli latterlig av en såpass seriøs bedrift som de er. De kan skylde så mye de vil på underleverandører/grossister, men da bør de heller ikke legge varen ut for plukk på nettsidene sine.
Skrev en lite klagemail til dem idag, omhandlet også litt om årganger, tilgang i sanntid etc. Får de om de gir noe fornuftig tilbakemelding...
Har sendt klagemail flere ganger, men den havner nok ikke lenger enn en førstelinje-konsulent som ikke bryr seg nevneverdig.
Jeg bestilte onsdag morgen, og da la han tilsynelatende inn beholdningen, men fortsatt ikke fått noe melding, hverken ene eller andre veien
Takk, da prøver vi på nytt. Bestilt 4 flasker denne gangen, ikke bare 1. Om jeg mener det smaker hugg regner jeg med at jeg bare trenger å nevne det her for å bli kvitt de øvrige 3 flaskene
Artig at de kansellerer bestillinger og legger den ut til bestilling igjen dagen etter Tror jeg driter i å prøve på nytt nå, altså
Denne artikkelen har sikkert blitt nevnt her inne tidligere, men uansett: https://kapital.no/reportasjer/naer...get-varer-blir-urettmessig-merket-som-utsolgt Det er nettopp Vectura som står som transportør for Montaubret Brut Vintage 2008.
De skrivet at anlegget har problemer med å plukke varer i mindre størrelser enn kasser eller paller. Så trikset er da vel å bestille hele kasser (paller tenker jeg er litt i overkant)?
Jeg hadde god erfaring med det når avbestillings7kjøret var på sitt verste. Det jeg bestilte i større kvanta kom frem, enkeltflasker ble kansellert. Jeg bestilte 6 flasker på onsdag, har ikke fått levert eller kansellert. K
Fikk melding om avbestilling i dag her (6 flasker Montaubret). Likevel mulig å legge inn ny bestilling på nettsidene. Virker utrolig dårlig hele systemet