Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

  1. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp :)
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,880
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    Noen ganger er det noe som blir overført samtidig som jeg får mail. I går kom det ikke noe fra Viatrumf. Sendte dem en melding og spurte om de visste hva dette kom av.
     
  3. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Ja. Om det er innenriks, kan du også bestille 2x enveis billetter for 110 kr i bonus.
     
  4. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Ok, hvorfor bare innenriks? Går det ikke å bestille to enveisbilletter utenriks også?
     
  5. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Tror flere enkeltbilletter utenriks pleier å være dyrere enn t/r. Innenriks er det stort sett samme pris uansett :)
     
  6. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    ^ What he said. Du kan prøve Europa, kanskje er du heldig der, men på longhaul er det sinnsvakt mye dyrere med 2x enkeltbilletter kontra t/r. På innenriks gjelder ikke dette, mens det innad i Europa kanskje er litt av hvert? Litt usikker egentlig.

    Jeg driver og håper litt optimistisk på en now or never med innenrikbilletter til Oslo når jeg skal på Eminem konsert med 5 andre. Da blir det bestilling for 5 stk, delt opp i flere kjøp - viatrumfen kommer til å renne inn ^^
     
  7. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Ser tilbudet med SAS på viaTrumf gjelder til 28. april. Mao ikke så lang tid å gjøre det på. Håper også på et godt Now or Never-tilbud i morgen!
     
  8. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Mm. Håper hvertfall at de ikke bruker det elendige Asia-"salget" som påskudd til å ikke ha det...
    Regner med du vet at det uansett er fast 45 kr i trumfbonus hos SAS, så du taper i så fall "bare" 10(x2) trumfkroner, hvis ikke.
     
  9. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    På viatrumf står det at kjøp av flybilletter hos Bravofly gir 970 trumfkroner. Hvis dette stemmer, tilsvarer jo det 14550 EB-poeng, i hvert fall hvis man skal følge samme utregning som kjøp på SAS gir. Høres jo litt drøyt ut!!! Kan det virkelig stemme? Noen som har erfaringer fra den nettbutikken? For å få nok poeng til en reise i Business (100 000), trenger jeg bare å bestille 7 enkeltreiser hos dem (14550x7=101850 poeng). Hvis billettene i tillegg koster eksempelvis 599 pr. stykk, vil jo en slik bonusreise ha kostet meg den nette sum av 4193 kroner, pluss noen skarve kroner i skatter og avgifter selvfølgelig. Må jo være den desidert billigste veien til en bonustur foran gardinen. Edit: når jeg sjekker betingelsene på Bravofly på viaTrumf, står det: "Bonusen regnes ut ifra selve kjøpesummen, fratrukket kortavgifter, MVA og andre avgifter som måtte forekomme ved booking. Skatter og avgifter gir dermed ikke grunnlag for Trumf-bonus hos Bravofly". Et skår i gleden der. Men det samme står jo på SAS: Bonusen regnes ut ifra selve kjøpesummen, fratrukket kortavgifter, MVA og andre avgifter som måtte forekomme ved booking. Skatter og avgifter gir dermed ikke grunnlag for Trumf-bonus hos SAS." Men jeg fikk jo til svar at en bestilling hos SAS utløste 825 EB-poeng (se post #200). En smule forvirret.:confused:
     
    Last edited: 26. april 2018
  10. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har kontaktinfo direkte til Viatrumf? E-post eller tlf. Har fått avslag på noen legitime hotellovernattinger, mens andre ikke er registrert engang. Begynner å bli mer slitsomt enn gøy.
     
  11. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    Var nok en tasteleif. Lykke til med å få den bonusen den som rakk å bestille før de oppdaget det :D
     
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,880
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    Har mailet litt med Trumf/Viatrumf nå, og de synes det var veldig rart. Skulle ta det videre med IT.

    Men, da jeg gikk inn på oversikten på Viatrumf så jeg at summen som var overført for et år siden ikke stemte.. Jeg har nå fått ikke mindre enn tre mail med beskjed om at jeg har fått 605 trumf i slutten av april 2017. Dette skulle vært 617.
    Sjekket resten av overføringene gjort det siste året, og i tre tilfeller har jeg fått litt mindre trumf enn jeg skulle. Alle var fra Hotels.com.
    Sendte dette til Trumf, og de jobber med saken.

    Så det kan være lurt å dobbeltsjekke at dere har fått riktig sum overført..
     
    jgroneng liker dette
  13. InsideFlyerMac

    InsideFlyerMac BonusBanans

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    46
    Bonuspoeng:
    13
    Ønsker kjøpe minimum 35.000 trumf-poeng, altså tilsvarende 3.500 trumf-kroner. Send pm. pris etter avtale. Betaler via vipps.
     
  14. splite

    splite Nytt Medlem

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    8
    Trykk på Min Konto inne på Viatrumf. Trykk på Ny henvendelse. Osv... Kan ta 4 måneder...
    Har du mer om saken kan du sende det etter du har fått saksnr. Velg igjen Ny henvendelse, og velg 'Jeg har allerede sendt inn en henvendelse'.
     
  15. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,899
    Bonuspoeng:
    113
    Kjenner dette Viatrumf greiene begynner å irritere meg. Sist gang jeg forsøkte å booke hotell fikk jeg ikke poeng pga. noe tekniske ting de ikke kunne gjøre noe med og nå står kjøpet jeg gjorde i går med 0 Trumfkroner. Er dette normalt:

    4B30C67D-461C-481F-8984-232C4F288574.jpeg
     
  16. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,293
    Bonuspoeng:
    293
  17. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
  18. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,121
    Likes mottatt:
    1,846
    Bonuspoeng:
    113
    De ser kanskje at Trumf tilbud primært lokker til seg et fåtalls poengsamlere, men vanlig rabatter lokker folk flest. Jacops pleide å ha ukens Trumf, men utgikk også.
     
  19. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Betale inn et stort beløp dagen før faktura på Shell mc skulle vært generert . Når får jeg spesifisert faktura? Når jeg laster ned den merket april får jeg bare regningen for mars ...
     
  20. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Du får ikke faktura fra Shell om det ikke er beløp og betale dessverre. mange andre genererer faktura på 0, men det gjør ikke Ikano
     

Del denne siden